فرمانده حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۹۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،  متن پیام تبریک علی رستمی فرمانده حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به شرح زیر است. 


بسم الرب الشهداء و الصدیقین

وَ ٱ لَّذینَ جاهَدُواْ فِینَا لَنَهْدیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ ٱ للَّهَ لَمَعَ ٱ لْمُحْسِنِینَ

و آنها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است (سوره مبارکه عنکبوت، آیه ۶۹)

هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و کیان این مرز و بوم دفاع کردند و جان ارزشمند خویش را بر طبق اخلاص در این راه عزت آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم کردند.

بی تردید هفته بزرگداشت "دفاع مقدس" که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده.دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.

دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان هماره مورد بی مهرهای ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می کرد؛ یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّر دوباره یافت

اینجانب هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم و معزز شهدا ،خاصه شهدای دانشجو ، جانبازان، ایثارگران و آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه جامعه علمی کشور خاصه جامع دانشگاهی دانشگاه پیام نور و مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده امید است بتوانیم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با وحدت کلمه در حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی کوشا و موفق باشیم.

وسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

ارسال نظرات
آخرین اخبار