مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در یادداشتی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۰۴۸۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج البرز، حجت الاسلام محمودرجبی مسئول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در یادداشتی آورده است: 

دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگی مقدس است

یکی از ثمرات دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آئین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزش فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.
دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.
ملت غیور ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کردند.
 هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رسانداین ایام یادآور دفاع مشروع ملتی غیور‌ است که با تمام وجود با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی و ‌رهبری‌های حکیمانه امام خمینی(ره) از سرزمین‌، شرافت و عزت کشورمان دفاع کردند.
ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان اسلام در دوران شکوهمند دفاع مقدس مبین این مطلب است که مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در همه لحظات بر روی اصول و ارزش‌های انقلاب خود پافشاری کرده و با پیروی از ولایت فقیه هیچگاه از آن کوتاه نخواهند آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها