فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی خبر داد:

از برگزاری اردو‌های علمی و تفریحی برای دانش آموزان تا رزمایش کمک مومنانه در هفته دفاع مقدس

ساری-فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی گفت: در هفته دفاع مقدس برای دانش آموزان اردو‌های علمی و تفریحی برگزاری می‌شود تا به آن‌ها نشان دهیم کشوری که سال‌هاست در تحریم قرار دارد به چه میزان پیشرفتی رسیده است.
کد خبر: ۹۵۴۰۴۵۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

از برگزاری اردو‌های علمی و تفریحی برای دانش آموزان تا رزمایش کمک مومنانه در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ مرتضی نوری فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی امروز در نشست خبری بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان با بیان اینکه این هشت سال یادآور دلاوری و رشادت‌های مردان و زنان این سرزمین است، گفت: غیور مردان و شیر زنان کشور ما در دوران دفاع مقدس اتفاقاتی را رقم زدند تا نگاه‌ها به کشور ما به دو بخش پیش از جنگ و پس از جنگ تقسیم شود.

سرهنگ نوری با بیان اینکه این جنگ شاید آزمون الهی برای شناساندن قدرت ایران و ایرانی به جهانیان بود، افزود: ما در دوران دفاع مقدس به دنیا ثابت کردیم که اگر سلاح ایمان داشته باشیم نیازی به سلاح اتمی نیست و اگر اراده خدای متعال در پشت گروهی باشد قطعا بر همه غلبه خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی ایستادن ابرقدرت‌های جهان در مقابل ایران را توطئه‌ای خبیث برای زمین زدن کشور در آن دوران دانست و تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه ابرقدرت‌ها با یکدیگر متحد شدند تا ایران را بشکنند، اما ما محکم ایستادیم و به یاری قرآن و اهل بیت و دلاوری و رشادت شهدا، جانبازان، آزادگان و همه رزمندگان به پیروزی که همان وعده الهی است، رسیدیم.

سرهنگ نوری افزود: تداوم دشمنی کشور‌های متخاصم با جمهوری اسلامی ایران به دلیل نگاه نو و حرکت نو کشورمان در مقابل با دشمنان و ایستادگی در مقابل جبهه کفر بود، اما بدانیم علیرغم همه این دشمنی ها، آزادی خواهان و آزادی اندیش‌های دنیا پشتیبان ما هستند.

فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی جهت اجرای ۱۰۰ برنامه در شهرستان گفت: اصل و اساس همه برنامه‌های پیش بینی شده شهدا و رزمندگان هستند دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مراسم یادواره شهدا، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا برگزاری کارگاه‌های جهاد تبیین و برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس. بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.

سرهنگ نوری عیادت از جانبازان و تجلیل از پیشکسوتان عرصه جنگ را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این هفته دانست و گفت: در نظر داریم برای دانش آموزان اردو‌های علمی و تفریحی برگزاری کنیم تا به آن‌ها نشان دهیم کشوری که سال‌هاست در تحریم قرار دارد به چه میزان پیشرفتی رسیده و در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن برای وارونه نشان دادن واقعیات بایستیم.

فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی اضافه کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی بسیج سازندگی شامل افتتاح خانه محروم و رزمایش کمک مومنانه و همچنین برگزاری رژه موتوری بسیجیان و نیرو‌های نظامی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

سرهنگ نوری با اشاره به لزوم تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان اظهار کرد: همه این اقدامات برای آن است که به مردم خصوصا نسل جدید بگوییم که در دفاع مقدس چه اتفاقاتی رخ داد و بر آنچه به ما گذشته است روشنگری کنیم تا دشمن نتواند دروغ به خورد مردم و نسل جوان و نوجوان بدهد.

فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی خاطرنشان کرد: در این راستا با حضور کارشناسان در مدارس، پایگاه‌های بسیج و مدارس جلسات تبیینی برگزار خواهد شد و به ابهامات و سوالات پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار