معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی با ایران را دنبال می‌کند، گفت: امروز خط مقدم جنگ ما از صنعتگران، کارگران و کارآفرینان تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۵۴۰۴۴۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار محمدرضا نقدی در بازدید از کارخانه تولید فولاد شهرستان اردکان با اشاره به اینکه تولید در کشور ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به خوبی اهمیت مسئله تولید را برای همه ما مشخص کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه صنعتگران و تولیدکنندگان نقش بسیار مهم و اصلی را ایفا می‌کنند گفت: مسئولان هم باید با تمام تلاش و توان در راستای رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان که خط مقدم جنگ هستند فعالیت داشته باشند.

نقدی به بازدید از این مجتمع فولادی و یک مجموعه مصالح ساختمانی اشاره کرد و گفت: با توجه به قرارگیری در هفته دفاع مقدس و به یاد شب‌های عملیات به خط دفاع مقدم جبهه امروز که در تولید، صنعت و اقتصاد است آمدیم و اقدام به بازدید کردیم.

وی خاطرنشان کرد: صنایع خط مقدم نبرد ما با دشمن است، امروز صنعتگران، کارگران، کارآفرینان متعهدی که زیر بار تمام فشار‌های تحریم قد خم نکردند و الگو شدند همانطوری که دفاع مقدس ما برای نسل‌های آینده الگو شد.

معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نسل صنعتگرانی که بالغ بر ۱۲ سال بسیار سخت تحریم را ایستادند و مقاومت کردند، الگو‌های ما در جهاد مقاومت هستند به همین دلیل از آن‌ها تقدیر و تشکر کرده و پیروزی‌های بزرگی که کسب کردند را به آن‌ها تبریک می‌گوییم.

نقدی بیان کرد: ما باید از این روحیه الهام بگیریم، در بسیاری از مواقع خطوط تولید این صنایع به صورت شبانه روز فعال است و این نشان دهنده فداکاری‌ها و پشتیبانی‌هایی است که در سراسر کشور در این حوزه در حال رخ دادن است.

وی گفت: فعال بودن شبانه‌روزی این خطوط همه نشان گر زندگی، فعالیت و نشاط کشور است که با سرعت در حال پیشرفت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار