زنجان-مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از راه اندازی ۴ سایت نسل پنجم شرکت ایرانسل در شهر زنجان طی یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۴۲۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

راه اندازی ۴ سایت نسل پنجم تلفن همراه در شهر زنجان در یک سال گذشته

حامد سرایی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ گفت: در راستای توسعه دسترسی‌های پرسرعت، طی یک سال گذشته ۴ سایت نسل پنجم تلفن همراه مربوط به شرکت ایرانسل در نقاط مختلف شهر زنجان راه اندازی شده است که یکی از آن‌ها در دهه فجر سال ۱۴۰۱ و سه سایت در هفته دولت ۱۴۰۲ افتتاح شده اند.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به سرعت و پهنای باند بالا و تأخیر پایین در ۵G نسبت به نسل‌های پیشین اینترنت سیار، افزود با راه اندازی این سایت‌ها شهروندان زنجانی می‌توانند از دسترسی ۵G ایرانسل در منطقه‌های شهرک امیرکبیر، شهرک انصاریه، ۴۵ متری انصاریه، اسلام آباد، خیابان شهید عابدینی، دروازه ارک، خیابان ۱۷ شهریور، و مناطق پیرامون آن‌ها بهره‌مند شوند.


سرایی توسعه دسترسی پرسرعت را یکی از لازمه‌های توسعه اقتصاد دیجیتال دانست و گفت: امیدواریم شاهد توسعه و شکوفایی سامانه‌ها و برنامه‌های حوزه شهر هوشمند و مدیریت هوشمند شهری با محوریت شهرداری در شهر زنجان باشیم که در این راستا شرکت‌ها و نوآغازان (استارتاپ ها) می‌توانند با ارائه طرح‌های نوآورانه نقش آفرینی و مشارکت مؤثری داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار