مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در قالب پویش ماه مهربانی ۲۹۶۶ بسته لوازم‌التحریر از محل مشارکت خیرین بین فرزندان زندانیان تحت پوشش انجمن‌های حمایت زندانیان خراسان رضوی توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۳۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سید مجتبی حسینی اظهار کرد: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و اجرای اولویت‌های ابلاغی سازمان زندان‌ها مبنی بر توجه به خانواده زندانیان از طریق توسعه خدمات حمایتی، انجمن‌های حمایت زندانیان از ابتدای شهریور به‌صورت فراگیر اقدام به اجرای پویش ماه مهربانی با محوریت حمایت تحصیلی از فرزندان زندانیان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید کردند.

وی افزود: در همین راستا با کمک خیرین و مشارکت انجمن‌های حمایت زندانیان استان تاکنون ۲۹۶۶ بسته لوازم‌التحریر به ارزش هر بسته میانگین ۵ میلیون ریال بین فرزندان زندانیان نیازمند توزیع شده است.

حسینی با تأکید بر توجه به تحصیل و آموزش فرزندان زندانیان به‌عنوان یکی از عوامل مؤثر در کاهش آسیب‌های متصور برای این قشر آسیب‌پذیر، بیان کرد: بر همین مبنا و باهدف پیشگیری از ترک تحصیل یا کمک به بازماندگان از تحصیل، انجمن‌های حمایت زندانیان مکلف هستند تا ضمن رصد وضعیت تحصیلی فرزندان زندانیان تحت پوشش در طول سال تحصیل، نیازمندی‌های تحصیلی و آموزشی آنان را نیز احصا کنند و نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در پویش ماه مهربانی علاوه بر بسته حمایتی تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر، کمک نقدی نیز به مددجویان تحت پوشش اهدا گردید تا کلیه نیازمندی‌های فرزندان زندانیان در آغاز سال تحصیلی تأمین گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار