جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای ستاد هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری شهرستان هیرمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۸۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از هیرمند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس از فرماندار، دستگاه‌های اجرایی، معتمدین و ریش‌سفیدان که در برنامه دیدار با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ پاسدار حسین فروغی با اشاره به این مطلب که هفته دفاع مقدس از سی و یکم شهریور آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد گفت: برنامه‌های این هفته با شعار محوری "ما متحدیم" در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهر و روستاها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی است اظهار داشت: دفاع مقدس برای ملت ما دفاع از اعتقادات، باورها و ایمان به خدا بود.

فرمانده سپاه هیرمند با اشاره به ارزش و جایگاه شهدا در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی بیان کرد: شهدا با گذشتن از جان و مال خود درس بزرگ ایثار را به همگان آموختند.

سرهنگ فروغی تصریح کرد: پیروزی ملت ایران در برابر دشمن معجزه الهی بود که دشمن تا دندان مسلح را شگفت‌زده کرده است.

این مسئول اظهار داشت: امروز همه ما باید روحیه دفاع مقدس را داشته باشم و تمامی دستگاه‌ها و ادارات اقدام به فضاسازی و سنگر سازی درب ادارات و نهادها کنند تا دشمن بداند که ما امروزه در همه صحنه‌ها فعال و بیدار هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار