محمدرضا مردانی در همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ، گفت: راهبرد ما حمایت، همراهی و پشتیبانی از آموزش عالی است. در دانشگاه‌ها این استراتژی را دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۹۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
 
 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، دکتر محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر سید محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، دکتر رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، دکتر علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتر زهرا ناظم بکائی رئیس دانشگاه الزهرا(س) در دانشگاه جامعه انقلاب اسلامی برگزار شد.

مردانی

محمدرضا مردانی طی سخنانی در این همایش اظهار داشت: راهبرد ما حمایت، همراهی و پشتیبانی از آموزش عالی است. در دانشگاه‌ها این استراتژی را دنبال می‌کنیم.

بحث تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر موضوعاتی بود که رئیس سازمان بسیج اساتید مطرح کرده و از روسای دانشگاه‌ها خواست برگزاری جلسات این قرارگاه را که با مسئولیت ریاست دانشگاه است و از سوی وزیر محترم ابلاغ خواهد شد پیگیری کنند.

مردانی

وی همچنین بر لزوم کادرسازی از جوانان ارزشمند و انقلابی و ضرورت به میدان آوردن آنها تاکید کرده و افزود: همه با هم برای تحقق دانشگاه اسلامی و پیاده سازی اهداف بیانیه گام دوم  انقلاب و نیل به تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم. نیروهای مدافع انقلاب اسلامی بسیار زیاد هستند، با هم فکری و هم افزایی باید تقویت گردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار