معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: در مجموع ۱۱۸ عنوان برنامه و ۴۸۷ ریزبرنامه در هفته دفاع مقدس امسال اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۹۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

استقبال سپاه فتح از هفته دفاع مقدس با ۱۱۸ عنوان برنامه / ۱۸۶ پروژه عمرانی و نیروگاهی در استان افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،سرهنگ پاسدار «سعید برومندزاده» معاون هماهنگ‌ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما متحدیم» برگزار می‌شود که اجرای این برنامه‌ها متناسب با دومین کنگره ملی شهدای استان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۱۸ عنوان برنامه و ۴۸۷ ریزبرنامه در هفته دفاع مقدس امسال اجرا می‌شود، افزود: در حوزه رزمی و نظامی و نمایش اقتدار، رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و ویژه‌برنامه و صبحگاه نیروهای مسلح در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: شبیه‌سازی عملیات «کربلای۵» در طول هفته دفاع مقدس توسط تیپ ۴۸ فتح، اجرای برنامه شب‌های شیدایی با حضور فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه رزمی و نظامی در دهکده دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای غرب و شمال‌غرب و گردهمایی رزمندگان این عملیات‌ها در یاسوج از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

برومندزاده ابراز داشت: در روز ۲۹ شهریور همزمان با سراسر کشور از چهار هزار نفر از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس استان تجلیل می‌شود که دو هزار نفر از این افراد را زنان پیشکسوت و فعال دفاع مقدس تشکیل می‌دهند.

وی غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در سراسر استان، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، اجرای گروه‌های سرود، برگزاری شب شعر و خاطره، تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، حضور فعال بسیجیان در نماز جمعه، یادواره‌های شهدای حوزه‌ای، پایگاهی و شهرستانی، کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، افزایش جمعیت و سبک زندگی اسلامی و کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

استقبال سپاه فتح از هفته دفاع مقدس با ۱۱۸ عنوان برنامه / ۱۸۶ پروژه عمرانی و نیروگاهی در استان افتتاح می شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه جهاد خدمت‌رسانی و عمرانی، برنامه‌هایی از قبیل برپایی میز خدمت، اهدای دو هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق روستایی و عشایری، برگزاری اردوهای جهادی دانش‌آموزی و دانشجویی در سطح استان، افتتاح ۱۶ واحد منازل سازمانی سپاه در شهرک ولایت، افتتاح ۷۱ پروژه نیروگاه خورشیدی و افتتاح ۹۹ پروژه آبرسانی در روستاها پیش‌بینی شده است.

استقبال سپاه فتح از هفته دفاع مقدس با ۱۱۸ عنوان برنامه / ۱۸۶ پروژه عمرانی و نیروگاهی در استان افتتاح می شود

برومندزاده خاطرنشان کرد: همچنین همایش فعالان فرهنگی هنری با عنوان «مثل مصطفی» با حضور فعالان عرصه‌های تخصصی فرهنگ و هنر استان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در حوزه جهاد تبیین و روشنگری نیز اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در تاریخ پنج مهر در سراسر استان به صورت هماهنگ با سراسر کشور برگزار می‌شود و همچنین برگزاری نشست‌های بصیرتی و برپایی نمایشگاه جهاد تبیین در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار