خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با اعلام نارضایتی از برگزار نشدن رژه نیرو‌های مسلح در این شهرستان، گفت: ترک فعل‌هایی که انجام شده باید مورد بررسی و رفع قرار گیرد و کار‌های فرهنگی خوب گسترش یابد.
کد خبر: ۹۵۳۹۸۴۰
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

نارضایتی امام جمعه شاهرود از عدم برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در این شهرستان/پیگیری و رفع ترک فعل مدیران در اجرای مسئولیت‌به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در جلسه ستاد فریضتین و شورای فرهنگ عمومی شاهرود که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، با اشاره به حوادث سال گذشته در کشور و توطئه دشمنان در این راستا، اظهار کرد: در آن اغتشاشات نسل جوانان و نوجوانان و کسانی که انتظار نداشتیم مورد تهدید و آسیب قرار گرفتند و به فرموده رهبری انقلاب، دشمن نقشه خوبی را طراحی کرده بود.
او ادامه داد: برخی فکر می‌کنند در این مواقع باید بیشترین برخورد‌ها منفی باشد که البته عده‌ای باید اینگونه باشند، اما ترک فعل‌هایی که انجام شده نیز باید مورد بررسی و رفع قرار گیرد و کار‌های فرهنگی خوب که انجام شده گسترش یابد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود با تاکید بر راه حل با کار‌های ایجابی و فرهنگی در اقشار و اصناف مختلف و اهمیت فضای مجازی، گفت: ما در روایت سازی و روایت اول ضعیف هستیم و می‌گذاریم دشمن بمباران و تلفات بگیرد و بعد وارد می‌شویم که باید در این راستا تلاش مضاعفی را داشته باشیم.
او با اعلام نارضایتی از برگزار نشدن رژه نیرو‌های مسلح در این شهرستان، افزود: اکثریت نیرو‌های مسلح استان در شهرستان حضور دارند و علت اینکه رژه برگزار نمی‌شود را نمی‌دانیم و گلایه داریم چرا که برگزاری این برنامه‌ها سبب امید آفرینی در جامعه و نمایش اقتدار و امنیت آفرینی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها