تبریز- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۳۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر دریادار رضا عباسی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما متحد هستیم»، اعلام شده است، گفت: همه ما در راستای تحق آرمان های امام راحل، دفاع مقدس و جبهه مقاومت متحد و در یک جغرافیا هستیم.

وی مهم ترین برنامه هفته دفاع مقدس را مراسم سراسری «جهاد و مقاومت» با حضور یکهزار و ۲۰۰ رزمنده دفاع مقدس در مصلای تبریز نام برد و افزود: این مراسم در سراسر کشور روز چهارشنبه از ساعت هشت و نیم صبح آغاز خواهد شد که ساعت ۱۰ رهبر انقلاب سخنران آن خواهند بود.

اجرای دوهزار برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

دریادار عباسی با اعلام اینکه برای هفته دفاع مقدس امسال در استان دوهزار برنامه برنامه ریزی شده است، ادامه داد: نخستین برنامه هفته دفاع مقدس پیش از ظهر روز سه شنبه دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواهد بود.

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی/ اجرای دوهزار برنامه در سطح استان

وی برگزاری رژه نیروهای مسلح استان را از دیگر برنامه های محوری و مهم هفته دفاع مقدس امسال خواند و اظهارداشت: امسال این برنامه ۳۱ شهریور به میزبانی سپاه عاشورا برگزار خواهد شد که محل آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

دریادار عباسی به افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس و دستاوردهای آن نیز اشاره و بیان کرد: این ساعت ۱۷ نمایشگاه ۳۱ شهریور در پارک ائل گلی تبریز افتتاح و به مدت یک هفته میزبان مردم و علاقه مندان خواهد بود.

وی همچنین از بازسازی عملیات الی بیت المقدس در محوطه پارک موزه دفاع مقدس تبریز خبر دادد و اضافه کرد: این بازسازی نیز ۳۱ شهریور ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته برای استفاده مردم ادامه خواهد داشت.

دریادار عباسی تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس بخصوص بانوان نقش آفرین را در این حوزه در طول هفته و در سراسر استان از دیگر برنامه های محوری عنوان و اظهار کرد: استتنداری آذربایجان شرقی نیز میزبان ۳۰۰ رزمنده دفاع مقدس خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان رونمایی از کتب دفاع مقدس، دانش نامه استان، رونمایی از اولین شهرک بازی های رایانه ای کودک، رونمایی از چهار یادمان شهدا در استان از جمله مایان، ممقان و تراکتورسازی، رونمایی از برخی طرح های عمرانی موزه دفاع مقدس و ابرسوژه آن، غبارروبی مزار شهدا، اکران فیلم خلبان محققی در پایگاه هوایی و ... را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس استان برشمرد.

اهالی رسانه رزمندگان جنگ هیبریدی

دریادار عباسی در بخش دیگر سخنان خود به جنگ هیبریدی دشمنان نیز اشاره و بیان کرد: در این جنگ موضوع جنگ نامتعارف است و خاکریز و جبهه و تجهیزات بر خلاف جنگ متعارف مشخص نیست.

وی اضافه کرد: جنگ نامتعارف در همه حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... دیده می شئود و دشمن از چنین رهگذری برای مغلوب کردن استفاده می کند و اهالی رسانه امروز  اصلی ترین رزمندگان آن به شمار می روند.

دریادار عباسی تاکید کرد: امروز اصحاب رسانه باید در میدان این جنگ باشند و با رفع شبهه ها مانع از گسست و شکاف در جامعه شوند چراکه دشمن تلاش دارد با ایجاد شبهه و تردید موجب گسست بین مردم شود و با شبکه های گسترده رسانه ای در این راستا تلاش می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار