مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: علی‌رغم اینکه نشریات مکتوب جای خود را دارد و انتقاد هم نمی‌کنم، اما رسانه‌های دیجیتال گوی سبقت را برده‌اند.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۵۸
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، محمد حسین‌زاده، در سفر به بردسکن و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالیانه حمایت خود را با پرداخت یارانه برای نشریات مکتوب انجام می‌دهد؛ ولی گرانی کاغذ روی‌آوری مردم به رسانه‌های دیجیتال واقف هستم که جایگاه نشریات محلی و رسانه‌های مکتوب مناسب نیست.

وی افزود: امروز روی‌آوری به رسانه‌های دیجیتال بیشتر شده و این‌گونه رسانه‌ها هم الحق خوب کار کردند و اثرگذاری داشته‌اند.

حسین‌زاده با بیان اینکه واقف به مشکلات کاغذ و چاپ هستم بیان کرد: خوشبختانه در رسانه‌های دیجیتال هم باب مطالبه‌گری وجود دارد و این رسانه‌ها رو به صعود و کاری ارزشمند دارند.

 وی فعال‌بودن ۴۰۰ نشریه اعم از روزنامه، هفته‌نامه، ماهنامه و فصل نامه و گاهنامه را سرمایه وزین خراسان رضوی نام برد و اظهار داشت: خراسان رضوی جایگاه برتری در بین دیگر استان‌ها در حوزه رسانه‌ها دارد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: در شبکه‌های اجتماعی اگر موضوع خلاف واقع بیان و منتشر شود، دستگاه دولتی و یا فرد مورد واقع می‌تواند شکایت کند و مدعی و ادعای خود را پیگیری کند.

 حسین‌زاده اذعان داشت: دستگاه‌های دولتی خود را تا کنون درگیر این حواشی نکرده‌اند؛ ولی افراد می‌توانند پیگیری کنند.

 وی با اعلام اینکه برای شبکه‌های اجتماعی دادگاهی چون دادگاه مطبوعات نداریم توضیح داد: شبکه‌های اجتماعی از طریق همان شکایت دستگاهی یا فردی از مدیریت آن شبکه است و برای مطبوعات نیز دادگاه مطبوعات رسیدگی می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار