معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع گردان های کوثر شهرری گفت: باید با جهاد تبیین دروغ‌های دشمن را افشا و حقایق و واقعیت‌های انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۹۶
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

  سردار یدالله جوانی  در رزمایش «اقتدار گردان‌های کوثر خواهران استان تهران»، در باقرشهر اظهار داشت: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی مردم ایران که در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافته بودند، حماسه‌ها آفریدند. وی ادامه داد: امام خمینی ملت ایران را بهترین ملت ها نامیدند و فرمودند ملت ما از مردم زمان رسول الله (ص) برتر هستند و اگر گردانه های کوثر و شما زنان سلحضور و انقلابی در زمان امام حسین حضور داشتید چنین اتفاقات و حوادثی در آن زمان رخ نمی داد و اگر زنانی همچون شما در اطراف امام حسین (ع) بودند کسی جرات نمی کرد آل الله را به اسارت بگیرد. و اگر زنانی مثل شما در آن دوران بودند کسی جرات نمی کرد حضرت زهرا (س) را بین در و دیوار قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه زنان که در برخی از صحنه‌های مبارزه پیشگام بوده و پا به پای مردان در عرصه‌های مختلف حضور یافته‌اند، عنوان کرد: قطعأ انقلاب پویایی و حرکت رو به جلو خود را حفظ می‌کند و ملت ما در قرن بیست و یکم ملتی تمدن‌ساز خواهد بود که همه موانع را از سر راه انقلاب برداشته و به حرکت آن شتاب می‌بخشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت ایران تحت تاثیر هیچ توطئه و خطری قرار نگرفته و در چهله دوم انقلاب به تمدن اسلامی عینیت بخشیده و گام‌های بلندی را در زمینه ظهور برمی‌دارد، در نقطه‌ای قرار داریم که اگر بصیرتمان امام‌گونه باشد، از فراز قله‌ها، دامنه‌ها و صحنه‌های مختلف می‌بینیم که به قله اصلی نزدیک شده‌ایم.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: دشمن با تبلیغات، جنگ نرم، شناختی و ترکیبی همه قدرت رسانه‌ای خود را بسیج و امکاناتش را برای ایجاد روحیه یأس و ناامیدی و تهاجم به سنگرهای ایمان و معنویت به کار گرفته تا بتواند حرکت انقلاب را متوقف کنند که هرگز موفق نخواهد شد.

وی تاکید کرد: نگاه واقع‌بینانه به جمله رهبر حکیم انقلاب از این واقعیت خبر می‌دهد که ملت ایران با گذشت ۴۵ سال مقاومت و ایستادگی به قله‌ها نزدیک شده است.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: عده‌ای در داخل، منطقه و سطح بین‌الملل و جهانی در حالی با یاوه‌سرایی پایان انقلاب و جمهوری اسلامی و توهم انقلابی را در ذهن پرورانده و مطرح می‌کنند که رهبر معظم انقلاب نوید داده و به امت می‌گویند خستگی ممنوع، به قله‌ها نزدیک هستیم و باید با امید و شوق به مسیر خود ادامه دهیم.

کار آمریکا تمام است

 

سردار جوانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تصریح کرد: فریب سر و صداها و تبلیغات در فضای مجازی  را نخورید و بدانید کار آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ کوشیدند با فریب عمومی مردم را در مقابل ولایت قرار دهند، گفت: در این جنگ شناختی دشمنان طراحی‌هایش را به سمت حمله به سمت رهبری پیش بردند، چرا که می‌دانند مادامی که اتصال بین امت و امام باشد، ملت شکست نمی‌خورد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان دریافته‌اند تنها راه قرار دادن ملت در مقابل ولی‌فقیه فریب آن‌ها است، بنابراین با ظرفیت فضای مجازی به میدان آمده و با روایت وارونه و دروغین به دنبال اهداف خود بودند، حال آنکه مقام معظم رهبری چند ماه پیش از اغتشاشات و با پیش‌بینی حوادث پیش‌رو دشمن این بار نیز اشتباه فکر کرده و شکست می‌خورد.

سردار جوانی با اشاره به شکست دشمن در پروژه جنگ ترکیبی، افزود: جبهه استکبار که در طول سال‌های پس از انقلاب با ابزار ترور، راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه، جنگ ترکیبی و غائله‌های تجزیه‌طلبی و ده‌ها توطئه دیگر همه تجارب خود را به کار گرفت تا جمهوری اسلامی را شکست دهد اما طراحان آن به شکست خود در این جنگ اعتراف کرده و پذیرفتند جمهوری اسلامی نظامی مستحکم با پشتوانه‌های مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: در حالی دشمنان امسال می‌خواستند محرم را بی‌رونق کنند که محرم امسال باشکوه‌تر، بارونق‌تر و مفیدتر از قبل با حضور بیش از ۴ میلیون زائر ایرانی در عراق، حضور میلیونی مردم در پیاده‌روی جاماندگان در تهران و جای جای ایران نشان داد ملت ایران در اردوگاه امام حسین است.

 

راهبرد فریب برای   میز مذاکره رنگ باخته

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: باید در این مقطع بدانیم دشمنان ما احساس شکست می‌کنند و این احساس واقعی است، ظالمان و ستمگران دریافته‌اند قوه نظامی و تحریم‌ها نتوانسته ملت را از پای درآورد و راهبرد فریب برای پای میز مذاکره رنگ باخته و شرایط در ایران به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که مسئولان برای حل مسائل کشور طراحی راهبردی می‌کنند.

سردار جوانی عنوان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه غلبه بر ایران اسلامی در فریب مردم است، از این‌رو باید با جهاد تبیین دروغ‌های دشمن را افشا و حقایق و واقعیت‌های انقلاب را به درستی بیان و برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای ارزشمند و باشکوه انقلاب دشمنان را به وحشت انداخته است، ادامه داد: در شرایطی که دشمنان به دنبال دوگانه‌سازی ارزش‌ها، معنویات و حجاب هستند تا بتواند عده‌ای را از نظام جدا کنند، موفقیت جهاد تبیین این است که واقعیت بسیجی نمایان شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار