زنجان-سرپرست مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان از اجرای پویش مشق سخاوت با هدف جذب مشارکت مردمی جهت تهیه لوازم التحریر و پوشاک برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی خبر داد .
کد خبر: ۹۵۳۸۴۵۶
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

آغاز پویش مشق سخاوت برای یاری دانش آموزان نیازمند زنجانی

رضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۳ هزار دانش آموز تحت پوشش بهزیستی هستند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، کمک‌های جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی‌شده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ادامه تحصیل کودکان و پیشگیری از باز ماندن فرزندان زنجانی از امکان تحصیل افزود: برخی از خانواده‌های محروم و نیازمند به دلیل مشکلات معیشتی و مالی قادر به تامین هزینه‌های تحصیل کودک خود نیستند در این صورت ادامه تحصیل کودکان این خانوار‌ها بسیار مشکل و سخت خواهد بود و کمک‌های خیرین در این زمینه بسیار یاری رسان است.

نوروزی به طرح حامی ویژه کودکان نیازمند، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۶۴کودک تحت حمایت بهزیستی هستند و بیش از ۶۰۰ حامی کودک، بهزیستی را همراهی می‌کنند و بیش از ۳۰۰ کودک نیز چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بهزیستی آماده دریافت کمک‌های مردمی در خصوص کمک به دانش آموزان محروم است و در عین حال نیز سایر کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده خیرین را بدست مددجویان تحت پوشش می‌رساند، افزود: خیرین نیکوکار می‌توانند از کد دستوری # ۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

ارسال نظرات