خبرهای داغ:

معاون سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهداء آذربایجان غربی معارفه شد

معاون سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهداء آذربایجان غربی طی آئینی با حضور مسئولان معارفه شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۱۳۰
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز 18 شهریور در آئین معارفه معاون سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهداء آذربایجان غربی که در سالن جلسات شهید باکری ستاد فرماندهی سپاه شهداء استان برگزار شد، گفت: مسجد بهترین بستر برای تربیت نسل جدید به شمار می‌رود.

وی اهتمام برای جذب و به کارگیری جوانان و نوجوانان همچنین استفاده از ظرفیت‌های محله‌ای و مسجدی در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب را توصیه کرد و گفت: بسیج به هیچ عنوان محدود به زمان و مکان نبوده و مخاطب خاصی ندارد بلکه همه جامعه را در برمی‌گیرد.

رجبی با بیان اینکه بدون‌تردید بسیج اندیشه‌‌ای فرازمانی و فرامکانی همچنین تفکری سیال است، خاطرنشان کرد: بر همگان این موضوع ثابت شده است، که بسیج در هر زمان و به هر میدانی وارد شده است، پیشرفت، تعالی و رشد همه‌جانبه‌ای را رقم زده است، که دلیل آن مردمی بودن بسیج است.

وی بسیج را یک نیروی آماده و پا به کار توصیف کرد و گفت: با تمام توان در همه عرصه‌های اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی مخلصانه و فقط برای کسب رضایت خداوند متعال و حمایت از قشر مستضعف جامعه اقدام می‌کند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: بسیج به صورت یکپارچه و متحد تحت فرمان امامین انقلاب بوده و همواره ثابت کرده است، که در صحنه حاضر بوده و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند و زمینه را برای پیشرفت انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار