نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر علیه السلام با فعالان عرصه رسانه در اشتهارد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۰۳
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار حمید صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) شهرستان اشتهارد، گفت: بدون خبرنگار لحظه ها ماندگار نخواهد شد و خبرنگار روایت گر، افسران جنگ نرم و احیاءکننده مطالبات به حق مردم است.

برگزاری نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) با فعالان عرصه رسانه اشتهارد

وی اظهارداشت: خبرنگاران با ایجاد فضاسازی می توانند مطالبات مردم را از سوی مسئولین پیگیری و امید و وحدت آفرینی را در جامعه اشاعه دهند.

صادقی اعلام کرد: انتظار می رود رسانه های فعال در شهرستان با پیگیری مطالبات مردم بتوانند در مسیر خدمت رسانی به مردم اشتهارد گام های مفیدی بردارند.

وی در ادامه به اقدامات این ناحیه مقاومت بسیج اشاره کرد، گفت: راه اندازی ۴۴ صندوق اشتغال زایی و پرداخت ۶۸ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی و اجرای چهار پروژه محرومیت زدایی از جمله اقدامات در این شهرستان است.

این مسئول افزود: اعزام گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم و اجرای برنامه های فرهنگی و سازندگی از دیگر برنامه های در دست اقدام به شمار می رود‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) اعلام داشت: امید است، با اجرای این برنامه ها بتوان گامی موثر در خدمت رسانی شایسته به شهروندان این شهرستان برداشت.

گفتنی است، در پایان از خدمات و تلاش فعالان در حوزه رسانه با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها