مدیربسیج جامعه پزشکی آمل در گفتگو با بسیج:

بیش از ۶۰ هزار زائر اربعین از خدمات درمانی رایگان بسیج جامعه پزشکی آمل بهره‌مند شدند

ساری-مدیربسیج جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل از ارئه خدمات درمانی رایگان به بیش از ۶۰ هزار زائر در اربعین امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۷۷
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

خبرگزاری بسیج، عباس اقوامی ظهرامروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در آمل از اعزام ۶۰ بسیجی کادر درمانی  با هزینه شخصی به اربعین حسینی خبر داد و گفت: این بسیجیان درمسیر نجف به کربلا و مرزخسروی تمامی خدمات داروئی، عمومی و تخصصی، بستری موقت، تزریقات و سرم تراپی، پانسمان، احیاء و انتقال به صورت شبانه روزی به زائران ارائه دادند.

اقوامی گفت: تلاش بر این بود پوشش مناسبی درعراق ایجاد شود تا سهولت دسترسی برای دریافت خدمات وجودداشته باشند تا زائران به راحتی نیاز‌های بهداشتی و درمانی خود را برطرف کنند.

مدیربسیج جامعه پزشکی آمل در ادامه ازنقش قرارگاه حاج قاسم سلیمانی به عنوان پشتیبان گروه‌های پزشکی جهادی خاطرنشان کرد: از ماه‌ها قبل قرارگاه وارد عرصه شده و تلاش نموده نیاز‌های تجهیزاتی و دارویی گروه‌های جهادی را تامین کند گسترش خدمات رسانی بسیجیان جامعه پزشکی به زائران اربعین سبب شده تا روزانه به بیش از ۷ هزار زائر خدمات ارائه شود.

مدیربسیج جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل از ارئه خدمات درمانی رایگان به بیش از ۶۰ هزار زائر حسینی هم خبر داد و افزود:با تدبیرفرمانده جهادی سپاه شهرستان جناب سرهنگ داغمه چی در فراخوان نذر دارو مردم عزیز آمل پای کار آمدند و با همت عالی در تامین ۹۰ درصد دارو مشارکت داشتند و مراکز درمانی وشبکه بهداشت نیز دراین کاربزرگ همکاری نمودند که قدردان این همت کریمانه میباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار