خبرهای داغ:

آبادانی روستا‌های خوزستان با پرداخت حق آلایندگی

استاندار خوزستان گفت: با پرداخت حق آلایندگی به روستاها، همه این مناطق در مسیر آبادانی قرار می‌گیرند؛ خدا را شاکریم که لطف نظام در این دو سال اخیر شامل حال مردم خوزستان شده است.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۷۹
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان گفت: مدیریت کشت تابستانه با هماهنگی شورای تأمین، سازمان آب و برق و کشاورزان صورت گرفت.

او می‌گوید: خوزستان مفتخر به کسب رتبه نخست تولید گندم در ایران شد؛ حفظ حیات دام ” گاومیش” در سال گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود؛ برهمین اساس با تعبیه مه پاش، استخر و دوش از آسیب به آن‌ها جلوگیری شد.

به گفته او قدم‌های خوبی در تولید برق برای استان برداشته شد، جلسات اربعینی و راهیان نور مرتبا در استان انجام شد؛ اگر اربعین و راهیان نور که با زندگی مردم عجین شده با ساماندهی درحوزه مسائل اقتصادی و معیشتی توسط مردم اداره شود و به شکلی که همه ارزاق و نیازمندی‌ها توسط بازار، کسبه و شرکت‌های استانی تهیه شود، شاهد جهش بسیار خوبی خواهیم بود.

حسینی محراب در پایان با اشاره به پرداخت حق آلایندگی به روستا‌ها ادامه داد: با پرداخت حق آلایندگی به روستاها، همه این مناطق در مسیر آبادانی قرار می‌گیرند؛ خدا را شاکریم که لطف نظام در این دو سال اخیر شامل حال مردم خوزستان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار