۶هزار بسته لوازم التحریر در پویش مشق احسان توزیع می‌شود

پویش مشق احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، با هدف تهیه و توزیع ۶ هزار بسته کیف و لوازم التحریر در مناطق کم برخودار استان البرز اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۸۱
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان البرز، از اجرای پویش مشق احسان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی در استان البرز خبر داد.

۶هزار بسته لوازم التحریر در پویش مشق احسان توزیع می‌شود
وی ضمن اشاره به مسأله محور بودن اقدامات بنیاد احسان و متناسب بودن پویش‌ها با نیاز‌های روز جامعه، اعلام کرد: این پویش طی روز‌های آینده انجام و گزارش تکمیلی اجرای آن به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرکل ستاد در استان البرز در ادامه گفت: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر‌های مختلف، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مداد رنگی، لیوان، جامدادی و غیره به ارزش ریالی هر بسته حدود ۳۵ میلیون ریال است که ۶ هزار بسته مشق احسان با مشارکت گروه‌های جهادی، مراکز خیریه، مساجد و غیره بین دانش آموزان در مناطق کم برخودار استان توزیع خواهد شد.
میرغفاری پیرامون راه‌های مشارکت در این حرکت، عنوان کرد: مردم در صورت تمایل می‌توانند از طریق سایت دنیای احسان به نشانی اینترنتی www.EHSAN.ir و یا کد دستوری #۱۵*۴۰۳۰* در این امر خیر مشارکت کنند.
این مقام مسئول در پایان به نحوه شناسایی دانش آموزان در مناطق کم برخودار اشاره و بیان کرد: دانش آموزان هدف در مناطق کم برخودار استان از طریق گروه‌های جهادی، مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه‌های فعال در عرصه عدالت آموزش و ارتباط با مدارس شناسایی و معرفی می‌شوند، تا از این خدمات بهره‌مند شوند.

۶هزار بسته لوازم التحریر در پویش مشق احسان توزیع می‌شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار