با حکم فرمانده سپاه کربلا؛

مسئول هیئت تیراندازی سپاه و بسیج مازندران منصوب شد

ساری-سرهنگ جناسمی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بهشهر مسئول هیئت تیراندازی سپاه و بسیج استان شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۵۴
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

مسئول هیئت تیراندازی سپاه و بسیج مازندران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، طی حکمی توسط سردار سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا ،پاسدار حسین جناسمی به عنوان رئیس هیئت تیراندازی سپاه کربلای استان مازندران معرفی شد.

این مراسم که با  حضور سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا  و مسئول تربیت بدنی وبسیج ورزشکاران سپاه کربلا برگزار شد سرهنگ جناسمی با دریافت حکم مسئولیت خویش به مدت یک سال سکان هیئت تیراندازی سپاه وبسیج استان را عهده‌دار شد.

در این مراسم سرهنگ مجیدی ضمن ابراز خرسندی از حضور فرماندهان شهرستان‌ها در رأس مسئولیت هیئت‌های ورزشی، گفت  که رشته تیراندازی یکی از رشته‌های مهم اولویت‌دار بسیج بوده و نقش بسزایی در ارتقای آمادگی جسمانی و توان رزم بسیجیان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات مختلف تیراندازی در سطح استان بمناسبت گرامی‌داشت دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهیداستان مازندران در قالب کمیته ورزش و جوانان از اولویت‌های برنامه‌های ورزشی می‌باشد.

سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران سپاه کربلا نیز ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ جناسمی، حضور وی را در این هیئت مایه خیر و برکت و پیشرفت در حوزه تیراندازی استان دانست و خواستار توجه ویژه هم در رشته تیراندازی بادی و هم در رشته اهداف پروازی شد و تاکید کرد که هرچه زودترباتشکیل یک تیم قوی و سازماندهی افراد متخصص وقوی در قالب کمیته های استانی وهیئتهای شهرستانی، شاهدرشداین رشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار