رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی از آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های این استان با مشارکت نیکوکار ایرانی مقیم «دبی» کشور امارات متحده عربی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۰۹۷
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ جواد غفاریان طوسی با اعلام این خبر اظهارکرد: نیکوکار ایرانی مقیم «دبی» کشور امارات متحده عربی، زمینه‌ساز آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های این استان شد.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی، افزود: این هم‌وطن نیکوکار ساکن شهر دبی با اهدای مبلغ حدود چهار میلیارد ریال در آزادی این زندانیان نیازمند مشارکت کرد.

 وی تصریح کرد: هم‌وطنان نیکوکار برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت هستند، می‌توانند با شماره‌تلفن‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۳ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

 غفاریان بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک‌های خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ پرداخت کنند.

 ۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی این استان قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها