امام جمعه تربت جام پدافند هوایی را سپر مستحکم و آرامش بخش این خطه مرزی برشمرد و گفت: مطالبۀ جدی مردم منطقه از دولتمران راه اندازی کارخانۀ شیشه آذر مینا جام با پیشرفت ۹۸ درصدی است، تا با بازشدن این گره، کارخانه وارد چرخۀ تولید کشور شود.
کد خبر: ۹۵۳۷۰۱۸
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام، حجت الاسلام حسین اسلامی در خطبه های این هفته، فلسفه زیارت اربعین را بازگشت به ولایت امام حسین(ع) برشمرد و اظهارکرد: اربعین، شروع جاذبه مغناطیس محبت به سرور آزادگان جهان است که این مغناطیس و محبت انسانها را بسوی خدا جذب می کند، حادثه اربعین و جمعیت ۲۵ میلیونی زائران در عتبات عالیات نشانه اراده خداوندی برای نصرت انسانهاست که به سمت اهداف قیام سیدالشهداء بازمی گردند.

پدافند هوایی، سپر مستحکم و آرامش بخش این خطه مرزی است

امام جمعه تربت جام با گرامیداشت دهم شهریورسالروز تشکیل پدافند هوایی و یاد و نام شهدای والامقام این نیرو تصریح کرد: رزمندگان و مجاهدان پدافند هوایی چشمان بیدار در دفاع از آسمان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، پدافند هوایی سپر مستحکم و آرامش بخش برای منطقه مرزی تربت جام می باشند.

وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدارهیئت دولت، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب از تلاش های جدی دولت در حوزه های مختلف عمرانی و زیر بنایی قدردانی کردند، دولت در طی این دوسال میلیاردها تومان اعتبار درحوزه آب، گاز و راه وارد تربت جام نموده است.

وی اضافه کرد: دولت در سیاست خارجی موفق بوده است و روابط خوبی با کشورهای همسایه، آفریقای جنوبی و عربستان ایجاد نموده است و با تلاش دولت تمام ذخائز بلوکه شده در کشورهای جهان آزد سازی شد که این امر از اتفاقات تاریخی است.

جدیت دولتمران در واردشدن کارخانۀ شیشه تربت جام به چرخۀ تولید با پیشرفت ۹۸ درصدی است

امام جمعه تربت جام تاکیدکرد: مردم در موضوع معیشت، تورم، مایحتاج ضروری، مسکن و اجاره بهاء در فشارند و موفقیت های دولت را تحت‌الشعاع قرار داده است و در این مسئله مهم دولت هنوز موفق نشده است، تیم اقتصادی دولت برای کاهش تورم و مبارزه با دلال بازی ها برنامه ریزی کند، تورم را کنترل و نرخ ارز را تثبیت نماید.

حجت الاسلام اسلامی، ادامه داد: مطالبه جدی مردم تربت جام از مدیران استانی و کشور راه اندازی کارخانه شیشه است که سالیان سال با صرف هزینه چند هزار میلیارد تومان اعتبار و با پیشرفت بیش از ۹۸درصدی رها شده است مدیران این گره را باز کنند تا کارخانه وارد چرخه تولید شود.

خبرنگار/ محمد رضا حقدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار