خبرهای داغ:
مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اندیکا از محکومیت هتک حرمت فرد افراطی سوئدی به قرآن کریم توسط کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۳۹
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

حجت الاسلام شاکر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اندیکا در گفتگو با خبرنگار بسیج اندیکا گفت:این کتاب الهی و پرفروغ که سراسر کلام نورانی خداوند منان و کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب آسمانی و سرشار از پیام‌ها و آموزه‌های راستین برای هدایت انسان‌ها بوده و به دست آخرین پیامبر، حضرت محمد مصطفی‌(ص)، برای هدایت بشریت هدیه شده، مورد بی‌احترامی قرار گرفته و توسط شیطان صفتان و با حمایت دولت سوئد و دانمارک و پلیس مزدور آنان به آتش کشیده و نسبت به مقدسات مسلمانان توهین و رذالت صورت گرفت و شک نداریم که این حرکت سخیف با حمایت سردمداران صهیونیسم بین‌الملل و نحله‌های شیطانی آنان صورت پذیرفته و هرگز عظمت عزای حسینی و وحدت مسلمانان را برنتافتند و با کمال وقاحت و بی‌شرمی بار دیگر چهره رذیلانه خود را در نگاه عزاداران حسینی و با اهانت و سوزاندن کتاب آسمانی قرآن کریم، توسط عناصر افراط گرا و تندرو، مجاز شمردند.

 

وی در پایان گفت:قرآن کتاب الهی وهدایت اقوامی است که به آن تمسک جویند و آن را نقشه و سر لوحه زندگی خود قرار دهند. قرآن کتاب عدالت، هدایت و تربیت تمامی انسان‌ها است و حفاظت از آن برهمه مسلمانان واجب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها