رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه و بسیج این افتخار را دارند که در همه مسیرها در خدمت مردم سیستان و بلوچستان باشند.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۲۷
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت بیان کرد: توفیق نصیب شد در شهر شهیدان شهر ولایت‌مدار زاهدان در یادواره شهدای کارمند سیستان و بلوچستان شرکت کنیم.

وی افزود: سیستان و بلوچستان بیش از ۱۶۰ شهید کارمند تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که باارزش و معنابخش است.

سلیمانی با بیان اینکه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی همیشه در صحنه‌ها و در جان‌فشانی‌ها حضور داشتند، تصریح کرد: فرزندان سیستان و بلوچستان در لشکر ثارالله در کنار سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی حضور داشتند و جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی تقدیم کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: در بازدیدهایی که از برنامه‌های بسیج و سپاه استان داشتم متوجه شدم در زمینه بسیج نیاز است تا زمینه‌ها و زیرساخت‌های لازم تقویت شود؛ همان‌طور که استان قابلیت‌های فراوان در زمینه‌های مختلف جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی دارد باید بتوانیم مقوم این فعالیت‌ها باشیم و در کنار عزیزیان پر تلاش بسیجی در میدان حضور و از فعالیت‌هایشان حمایت و پشتیبانی کنیم.

سلیمانی با تأکید بر اینکه برنامه‌های سپاه خیلی متنوع و گسترده است و مردم هم بی‌اطلاع نیستند، اظهار کرد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در سالیان گذشته هم در خدمت امنیت و هم در خدمت پیشرفت و سازندگی استان بوده است.

وی افزود: در زمینه رفع تنش‌های آبی فرمانده کل سپاه برای استان از مجموعه دستگاه‌های دولتی در مرکزیت پیگیری‌های لازم را انجام داده و خوشبختانه برنامه خوبی هم تنظیم شده که در زمان خود عملیاتی و اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مردم نتایج را ببینند.

وی ادامه داد: در زمینه ساخت مسکن برای محرومین برنامه خوبی را بسیج آغاز کرده که در مرحله اول ساخت هزار واحد در چابهار است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از ۶۲۰ واحد آن آماده شده و در بازدیدی که از روند ساخت پروژه داشتیم بر ساخت مسجد، مدرسه و درمانگاه و آسفالت و زیر سازی معابر تأکید شد تا بتوانیم به‌موقع بهره‌برداری کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در مجموع سپاه و بسیج این افتخار را دارند که در همه مسیرها در خدمت مردم سیستان و بلوچستان باشند گفت: کارهای خوبی که در زمینه اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار می‌شود در آینده نیز به عملیاتی‌شدن ظرفیت‌های استان کمک خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار