فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به فضل الهی ایران اسلامی امروز به سرعت در مسیر پیشرفت است و به همین جهت دشمنان تاب دیدن این پیشرفت را ندارند.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۲۷
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در شورای اداری شهرستان اراک گفت: امروز به برکت تفکر انقلابی و مردمی دولت سیزدهم، انگیزه و روحیه مضاعفی برای خدمت به مردم و شکوفایی کشور در بین دولتمردان وجود دارد که قطعاً نوید آینده‌ای درخشان خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز به قله نزدیک شده‌ایم و لذا وظیفه و رسالت سنگین‌تری داریم و باید با جهاد امید آفرینی، جهاد خدمت رسانی و جهاد تبیین مسیر را با قوت ادامه دهیم؛ البته نزدیک قله مسیر سخت‌تر است و نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب که معطوف به آینده است و نگاه تمدنی به فرآیندها دارد، گفت: بیانیه گام دوم مهمترین سند در انقلاب اسلامی برای رسیدن به نقطه مطلوب است و این نقطه مطلوب با نگاه تمدنی حاصل خواهد شد و راهکار آن قوی شدن در همه ابعاد و عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری است.

سردار کریمی تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و در صحنه بودن ملت ایران، دشمنان در همه راهبردهای خود با شکست روبه رو شده‌اند.

جهاد تبیین و امید آفرینی راهکار خنثی سازی توطئه‌های دشمنان

وی افزود: امروز جنگ ترکیبی دشمن در زمینه‌های نرم، نیمه سخت، سخت و از همه مهمتر جنگ شناختی برای فشار به ملت ایران و تضعیف انگیزه و روحیه مسئولین پای کار آمده که یکی از راه‌های خنثی کردن توطئه‌های دشمنان جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: طی دو سال گذشته در دولت سیزدهم با گفتمان مردمی و ارتقای مشارکت مردم اتفاقات و کارهای بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف انجام شده و به فضل الهی ایران اسلامی امروز به سرعت در مسیر پیشرفت است و به همین جهت دشمنان تاب دیدن این پیشرفت را ندارند و تمام قد به میدان آمدند و البته با هوشیاری ملت در همه راهبردها ناکام مانده‌اند.

وی اضافه کرد: جنگ شناختی دشمن مبتنی بر القای ناامیدی، پمپاژ دروغ، گروگان گیری ذهن‌ها، زیر سوال بردن ارزش‌های اسلامی و موفقیت‌ها و دستاوردها، شبهه افکنی، ترویج فساد و بی بند و باری، ضربه به وحدت و انسجام جامعه، نادیده گرفتن شکست‌های خود و زدن بصیرت جامعه است که باید هوشیار بود.

سردار کریمی تاکید کرد: دشمن امروز در مقابل عظمت ملت ایران در یک بن بست راهبردی قرار گرفته و امروز به برکت مجاهدت‌های نیروهای مسلح در عرصه دفاعی و امنیتی ایران اسلامی از اقتدار و قدرت بازدارندگی و افتخار آمیز برخوردار است.

قدرت‌های نظامی با دنبال بهره مندی از دستاوردهای دفاعی ایران هستند

وی با بیان اینکه جوانان این سرزمین اراده‌های انقلابی و جهادی خود را به دشمنان در عرصه‌های مختلف تحمیل کرده‌اند، گفت: به برکت این مجاهدت‌ها قدرت‌های نظامی دنیا به دنبال بهره مندی از دستاوردهای دفاعی ایران هستند و این باید الگو برای سایر عرصه‌ها در کشور باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: دشمن در برابر بی ثبات سازی جامعه با شکست جدی روبه رو شده و همین که در مناسبت‌هایی چون اربعین حسینی شور و اشتیاق جوانان و نوجوانان را مشاهده می‌کنیم و آحاد مردم برای ترویج ارزش‌ها و خدمت به یکدیگر از هم سبقت می‌گیرند نشانه شکست دشمن در جنگ شناختی است و البته باید هوشیار بود و نسبت به توطئه‌های مختلف دشمن با بصیرت عمل کرد

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار