معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت جهادکشاورزی گفت: از مجموع ۲ هزار و ۱۰۰ طرح بخش کشاورزی در هفته دولت بیشترین طرح ها با ۲۴۸ طرح به استان سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۱۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان،در آخرین روز از هفته دولت،محمدی در حاشیه بهره برداری همزمان از طرح های هفته دولت بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در منطقه تمین شهرستان میرجاوه با بیان اینکه بیش از ۷۰درصد سرمایه گذاری طرح های افتتاحیه امسال هفته دولت بخش کشاورزی استان توسط بخش خصوصی انجام شده است، اظهار کرد: تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این حوزه، نشان از موفق بودن برنامه های مجموعه کشاورزی استان دارد و این تمایل روز به روز در حال افزایش است.
وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که از ظرفیت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم و در این راه مشخص کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری دربخش کشاورزی گام مهمی بود که برداشته شد.
معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت جهادکشاورزی گفت: استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن ظرفیت های متنوع در حوزه کشاورزی می تواند نقش مهمی در امنیت غذایی کشور ایفا نماید.
هوشنگ محمدی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صید و صیادی دارد که می‌توان از آن علاوه‌بر تامین نیاز داخل کشور برای ارزآوری و ایجاد اشتغال بهره برد، گفت: صنعت شیلات و پرورش آبزیان (ماهی و میگو) در این استان می‌تواند علاوه‌بر سودآوری و ایجاد اشتغال عامل مهمی برای توسعه و پیشرفت این منطقه شود.
وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های این استان در حوزه های مختلف به ویژه آبزیان و گلخانه این وزارتخانه آماده است از محل مولد سازی فرصت های لازم را برای توسعه زیر ساخت های این بخش فراهم آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار