درجشنواره شهیدلاجوردی صورت گرفت؛

معرفی مدیرکل زندان های استان سیستان وبلوچستان به عنوان مدیرکل برتراستان ها

دومین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی سازمان زندان‌ها(یادبود شهید لاجوردی) با تجلیل از ۱۸۰ مدیر و پرسنل خدوم و متعهد مراکز اصلاحی‌وتربیتی کشور پایان یافت.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۰۴
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان وبلوچستان، دراین همایش که با حضور رحیمی وزیر دادگستری،آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، ستایشی سخنگوی قوه قضائیه، دکتر محمدی رئیس سازمان زندان‌ها ودیگرمسئولان قضایی و اجرایی کشور برگزار گردید از کارکنان ساعی سازمان زندان‌ها(یادبود شهید لاجوردی) در مجتمع فرهنگی‌ورزشی «غدیر» تهران تجلیل شد.
رئیس سازمان زندان‌ها از شهید لاجوردی به عنوان اسوه و معمار زندانبانی اصلاح گرایانه یاد کرد و گفت:این شهید بزرگوار در شخصیت و مدیریت سرمشقی برای ما زندانبانان می باشد و در ادامه به ابعاد شخصیتی شهید که همانا ایشان فردی ساده‌زیست، عمل‌گرایی و اعتقاد راسخ او به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب جز ویژگی‌های شاخص این شهید والامقام بود اشاره نمود و وی را مبارز نستوهی که مزدش جز شهادت چیزی نبوده عنوان کرد.
دکتر رحیمی، وزیر دادگستری در سخنرانی خود در دومین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی سازمان زندان‌ها(یادبود شهید لاجوردی) گفت: شهید لاجوردی معمار سازمان زندان‌ها در امر اصلاح‌وتربیت و زندانبانی صحیح است. او به معنای واقعی ساده‌زیست بود و نهایتا کینه منافقین باعث شد که او را به شهادت برسانند.
وی ازتعطیلی «زندان رجایی‌شهر» یک اتفاق بزرگ و ماندگار یاد کرد و خدمت در سازمان زندان‌ها را هم بسیار سخت و هم قابل احترام دانست و بر توجه و حمایت از این قشر تاکید نمود.
آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران وعضو شورای عالی قضائی درجمع حاضرین در جشنواره شهید لاجوردی با اشاره به جایگاه خدمت‌گذاران عرصه اصلاح‌وتربیت در زندان‌ها گفت: شما زندانبانان پرچم‌داران سازندگی برای افراد به‌خطارفته در زندان‌ها هستید؛ این عناوین قابل توجه و مناسب زندانبانان می‌باشد چرا که شما بیدارگر هستید.
تجلیل از خانواده شهید لاجوردی، معرفی مدیران‌کل برتر استان‌ها، تقدیر از افراد موثر در تعطیلی و انتقال زندان رجایی‌شهر به همراه تقدیر از بازنشستگان سازمان زندان‌ها و همچنین مدیحه‌سرایی‌، اجرای تواشیح توسط گروه بین‌المللی ثاقب و ... به عنوان دیگر بخش‌های جشنواره بود .
خاتمه مراسم برابر با ارزیابی‌های صورت‌گرفته و با توجه به اولویت‌های ابلاغی سازمان زندان‌ها در تحقق اهداف متعالی زندانبانی و مدیریت علمی مراکز اصلاحی‌وتربیتی کشوراز منتخبین ادارات و زندان های کشورتجلیل گردید.
شایان ذکر است در این همایش از محمدحسین خسروی مدیرکل زندان‌های استان سیستان‌وبلوچستان به عنوان مدیرکل برتر،ابوذر محمدپور سرپرست حفاظت اطلاعات زندان های استان،مرتضی پیری مدیر زندان مرکزی زاهدان،مهدی نورا کارشناس بهداشت و درمان اداره کل،علی مرتضوی کنگان مددکار زندان مرکزی زاهدان و پاسیار شیخ ولی الهی از زندان خاش به عنوان منتخبین برتر عرصه اصلاح‌وتربیت تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار