مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان مطرح کرد:
زنجان - مسئول بسیج سازندگی سپاه استان زنجان گفت: هدف ما توسعه و حمایت از اشتغال پایدار است و در این راستا تا کنون به 2 هزار و 52 نفر تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۴۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سرهنگ اقبال جهانبخشی،مسئول بسیج سازندگی سپاه استان در بازدید از یک کارگاه تولیدی پوشاک (آقای محمدی)،اظهار داشت: هدف ما توسعه و حمایت از اشتغال پایدار است و تا کنون به 2 هزار و 52 نفر تسهیلات پرداخت شده است واولویت نخست ما حمایت از کارآفرینان است.

جهانبخشی گفت: از محل اعتبارات تبصره 16 قانون بودجه  ۱۹۰۱ به 2 هزار  و 52 نفر به ارزش ۲۹۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی تصریح کرد:این تسهیلات برای اشتغال  در عرصه‌های صنایع دستی، کشاورزی، دامداری، آموزش و توانمندسازی، خدمات صنایع تبدیلی، صنعت و دانش بنیان پرداخت شده است.

در حاشیه این بازدید حسن محمدی تولید کننده پوشاک با بیان اینکه فعالیت خود را از  ۵ سال گذشته با ۵ نفر آغاز کرده ام،گفت:پس ازاخذ تسهیلات از بسیج سازندگی نسبت به تجهیز کارگاه اقدام و تولید صنعتی کرده ام.

این تولید کننده پوشاک با بیان اینکه در حوزه پوشاک ایرانی و اسلامی زنانه فعالیت دارم،افزود:امروز ۴۳ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم در این کارگاه فعالیت دارند.

محمدی خاطرنشان کرد: درحال حاضر به صورت آنلاین و حضوری فروش داریم و توانستیم به کشورهای دیگر نیز صادر کنیم.

وی در پایان اذعان کرد:با حمایت مسئولین می توان در این کارگاه برای 100 نفر اشتغال ایجاد کرد و خوشبختانه این ظرفیت خوبی برای توسعه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی این رشته نیز می باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار