فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان طی پیامی مشترک انتخاب دکتر محسن افشارچی؛ استاندار زنجان را به عنوان استاندار برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۹۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان طی پیامی مشترک انتخاب دکتر محسن افشارچی؛ استاندار زنجان را به عنوان استاندار برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی تبریک گفتند.

پیام تبریک مسئولین سپاه انصارالمهدی(عج)استلن زنجان به دکتر افشارچی استاندار برتر کشور

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر گرامي و ارجمند جناب آقای دکتر محسن افشارچی

استاندار معزز و پر تلاش زنجان

 

خدمت صادقانه و مخلصانه دولتمردان در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج) لياقت و عزت و اعتباري است كه رضايت مندي مردم شريف اين مرز و بوم را به همراه خواهد داشت.

بي شك استان زنجان براي توسعه اي همه جانبه همراه با علم و عمل نيازمند داشتن مديري شايسته در جايگاه عالي ترين مقام دولت سيزدهم در استان است كه به لطف پروردگار حضور سراسر انرژي ،شور و خلاقيت شما اين مهم را به جد محقق كرده است.

ضمن عرض تبریک به شما برادر گرانقدر به عنوان استاندار منتخب و برتر کشور در جشنواره ملی شهید رجایی، مراتب سپاس و قدردانی خود را از اقدامات ارزشمندتان در توسعه و آبادانی ، رفع مشکلات مردم نجیب و خونگرم و پشتیبانی و تلاش در جهت رفع موانع تولید و توسعه صنایع بزرگ زنجان اعلام نموده و برایتان از خداوند متعال توفیق روز افزون در راه خدمت به میهن اسلامی خواهانیم.

 

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

 

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

 

 

 

 

 

ارسال نظرات