معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی علاوه بر ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی به زوار اربعین، اقدام به برپایی مواکب در نقاط مرزی و زائرسراها جهت ارائه خدمات فرهنگی نموده است.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۴۱
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ علی رحیمی گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته موکب شهدای انتظامی به نام و یاد شهدای پلیس کشور که جان‌عزیز خویش را در راه اعتلای ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی فدا کرده‌اند، برپا شده است.

وی افزود: این مواکب‌ در سه‌نقطه مرز ریمدان، مرز میرجاوه و زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان و باهدف ارائه خدمات به زوار حسینی اربعین و ترویج فرهنگ حسینی، ارزش‌های اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت به همت کارکنان پلیس استان مشغول خدمت‌رسانی به زوار اربعین که از طریق سیستان و بلوچستان عازم کربلا هستند، می‌باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همه ما به‌عنوان یک خادم و یک سرباز کوچک باید پای‌کار خدمت به این زائرین عزیز باشیم و این مواکب در دو نوبت ظهر و شب علاوه بر ارائه خدمات رفاهی، در حوزه فرهنگی و مشاوره‌ای نیز به زوار اربعین خدمات ارائه می‌دهد.

سرهنگ رحیمی ادامه داد: شهدای پلیس ادامه‌دهنده و رهرو راه شهدای کربلا هستند و با تاسی از اباعبدالله الحسین (ع) جان خویش را فدای امنیت کشور نموده‌اند و یکی از اهداف مهم برپایی این مواکب انتقال پیام شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به زوار اربعین حسینی نیز می‌باشد.

وی بیان کرد: پلیس علاوه بر ارائه خدمات امنیتی، انتظامی و ترافیکی، برای ارتقای ارزش‌های انسانی و اسلامی و باورهای دینی نیز در این ایام تلاش می‌کند.

ارسال نظرات