سه کاروان زیارتی از شهرستان سبزوار در قالب «نسل قاسم» به نیابت از شهید غیرت، حمیدرضا الداغی راهی سفر معنوی اربعین حسینی و پیوستن به خیل عظیم زائران پیاده اباعبدالله السحین(ع) شدند.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۰۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار، آرام آرام به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم و عاشقان امام حسین (ع) و مشتاقان حضور در اربعین حسینی بار سفر بسته و عازم این سفر معنوی می‌شوند. سفری که میلیون ها زائر و شیفته اهل بیت (ع) را  جذب می کند.

در همین حال و هوای اربعینی، مردم متدین و مومن دیار سربداران همانند دیگر عاشقان اهل البیت از حضور با شکوه در این حماسه جاودانه عقب نمانده و مثل سابق با شرکت در اربعین سید و سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) حضوری پررنگ و سراسر عشق را به نمایش می گذارند.

کاروانهای سبزواری به نیابت از شهید غیرت، راهی اربعین حسینی شدند

امسال، مردم فهیم و قدرشناس سبزوار، اربعین حسینی را با  شور و حال متفاوتی تجربه خواهند کرد و به پاس خون شهید خوش غیرت  شهرشان، حمید رضا الداغی و به نیابت از این شهید والا مقام در پیاده‌روی اربعین و زیارت بارگاه منور امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) حضور پیدا می‌کنند.

در همین راستا کاروان های زیارتی عشاق الحسین، دختران ماهتاب و نسل قاسم از سبزوار به صورت خودجوش با نام و نیابت از شهید غیرت حمید رضا الداغی طی روز های اخیر عازم پیاده روی اربعین حسینی شده اند.

۱۵۰ نوجوان و جوان به نیابت از شهید الداغی راهی سفر عشق شدند

کاروانهای سبزواری به نیابت از شهید غیرت، راهی اربعین حسینی شدند

این سه کاروان به طور مجزا و با حضور ۱۵۰ نفر از گروه های مختلف مردم،دانش آموزان و نوجوانان و با چهار دستگاه اتوبوس جهت شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین راهی این سفر معنوی شدند. 

مراسم پیاده‌روی اربعین، یکی از بزرگ‌ترین مناسک و مراسم عزاداری مسلمانان و شیعیان و در زمره عظیم‌ترین اجتماعات مذهبی جهان است که بی شک حضور این کاروانیان با نام شهید حمید رضا الداغی می تواند حرکتی برای شناساندن و معرفی هر چه بیشتر اقدام این شهید خوش غیرت خراسانی به جهانیان باشد.

کاروانهای سبزواری به نیابت از شهید غیرت، راهی اربعین حسینی شدند + عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها