پیام فرمانده سپاه کربلا به مناسبت هفته دولت:

مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان پیشتازی مسئولان و کارمندان بسیجی در صحنه‌های خدمت به مردم را می‌طلبد

ساری-در پیام فرمانده سپاه کربلا آمده است:مهم‌ترین راهکار برای مقابله با راهبرد‌های توطئه آمیز و فتنه افکنانه جبهه کفر و الحاد نقش آفرینی و پیشتازی مسئولان، مدیران و کارمندان بسیجی در صحنه‌های خدمت است.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۳۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان پیشتازی مسئولان و کارمندان بسیجی در صحنه‌های خدمت به مردم را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِی دَوْلَهٍ کَرِیمَهٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ»

هفته دولت یادآور جانفشانی و فداکاری‌های خدمتگزاران صدیق انقلاب شهید رجایی و شهید باهنر است که برای خدمت خالصانه به مردم با روحیه انقلابی و جهادی، فارغ از پست و مقام، در تمامی صحنه‌ها همراه مردم بودند.

این هفته فرصت مناسبی است تا بار دیگر مسئولان و مدیران با تجدید پیمان حسینی با خون شهدای انقلاب و الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر، بیش از گذشته با عزم و اراده‌ای راسخ و با گام‌های امیدوار و خستگی ناپذیر در راستای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب و رسیدن به قله‌های رفیع اهداف انقلاب همت گمارند و زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را درپرتو هدایت‌ها و رهنمود‌های حکیمانه امام خامنه‌ای عزیز سکاندار انقلاب ترسیم کنند.

هفته دولت نمادی از وحدت و انسجام بین مردم و دولت مردمی و خدمتگزار است که بیمه کننده عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهد بود و تردیدی نیست همدلی، همراهی و اعتماد سازی بین مردم و مسئولان در جهت رفع مشکلات به ویژه در عرصه اقتصادی و همچنین مقابله با جنگ تمام عیار ترکیبی دشمنان که آن را به خیال واهی برای ناامیدسازی و سیاه نمایی علیه نظام اسلامی راه اندازی کردند، مهم‌ترین راهکار برای مقابله با راهبرد‌های توطئه آمیز و فتنه افکنانه جبهه کفر و الحاد است که در این مسیر، نقش آفرینی و پیشتازی مسئولان، مدیران و کارمندان بسیجی در صحنه‌های خدمت را می‌طلبد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به خدمتگزارانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه پیشتازانه در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند و با کار جهادی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند، تهنیت عرض می‌نمایم. امید مسئولان و مدیران و همچنین کارمندان عزیز با روحیه بسیجی وتکریم ارباب رجوع در مسیر خدمت رسانی به مردم، انقلابی و جهادی عمل کرده و ثابت قدم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار