حجت الاسلام والمسلمین شائق امام جمعه شهر وحیدیه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: مقام معظم رهبری همچون امام خمینی (ره ) بنیان گذار جمهوری اسلامی بر امید آفرینی در جامعه تاکید دارند و جامعه را به آن سمت سوق داده و راه امام راحل را ادامه می‌دهند .
کد خبر: ۹۵۳۵۷۵۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

حجت الاسلام والمسلمین شائق امام جمعه شهر وحیدیه پس از دعوت همه به تقوی الهی به‌ رویدادهای مهم تاریخ در شهریور ماه پرداخت و گفت: امروز جمعه سوم شهریور ماه سالروز اشغال ایران توسط نیروهای متفقین و اخراج رضا شاه از ایران است؛ وی چهارم شهریور روز کارمند را به کارمندان دولت  تبریک گفت و همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در هشتم شهریور ماه    روز مبارزه با تروریست خاطرنشان کرد:  کشور ما با تروریست های زیادی در دنیا مقابله کرده است.

  امام جمعه شهر وحیدیه پنجشنبه نهم شهریور راسالروز شکست آمریکا در افغانستان و یادآور خروج مفتضحانه آمریکایی ها از افغانستان دانست.

لازم به توضیح است که  قبل از نماز جمعه از با حضور بخشدار و شهرداران وحیدیه و فردوسیه وشوراهای شهرها و دهیاران و دهداران و  روسای ادارات در راستای پاسخ گویی به مشکلات مردم میز خدمت در مسجد جامع وحیدیه برگزار گردید.

سخنران این هفته نماز جمعه شهرستان نیز آقای ابراهیمی بخشدار بخش جوقین بود که بمناسبت هفته دولت به سخنرانی پرداخت. وی   به تشریح تلاشها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجاهدت رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف عمران و آبادانی پرداخت و افزود: قبل از انقلاب اسلامی تعداد بی سوادان کشور ۸۰ درصد بود که اکنون این تعداد به کمتر از 20 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد پزشک های داخلی قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست   و همچنین امنیت عالی کنونی کشورمان را که  دشمنان می‌خواهند با سیاه نمایی ضعیف و‌کمرنگ جلوه دهند و همه اینها را مدیون خون شهدا هستیم.

  نماینده عالی دولت گفت:   ما سربازان این دولت هستیم و برای خدمت به مردم  نباید   کوتاهی کنیم . وی تاکید کرد: مردم هرگز با شایعات و سیاه نمایی دشمنان تخت تاثیر قرار نخواهند گرفت و همچنان پشتیبان نظام جمهوری اسلامی خواهند بود .‌

مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به امامت جمعه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شائق و با حضور مهندس باغبانی معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار مهندس سلامت بخش شهردار وحیدیه حاج آقا ابراهیمی بخشدار بخش جوقین حاج آقا ششدهی رییس شورای شهر باتفاق مهندس بهرامی نایب رئیس شورای شهر دهیاران و دهداران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش جوقین روسای ادارات بخش جوقین و فردوسیه شهردار و رییس شورای فردوسیه جناب سرگرد احتشامی رییس کلانتری ۲۱ وحیدیه  کتاب سرگرد یوسفلو فرمانده بسیج حوزه ۳عاشورا روحانیت و آحاد مردمی برگزار گردید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار