خبرهای داغ:
دیدار فرماندار شهرستان بهبهان و مدیران ادارات با امام جمعه شهرستان و تجدید بیعت با ایشان در نخستین روز هفته دولت صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۳۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: در اولین روز هفته دولت،دکتر موسوی فرماندار شهرستان بهبهان با همراهی مدیران ادارات با حجت الاسلام ناصری امام جمعه شهرستان بهبهان دیدار کردند.

فرماندار شهرستان بهبهان در این دیدار شهیدان رجایی و باهنر را نماد بارز خدمت به خلق و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و رفتار و منش آن ها را الگوی دولتمردان در جهت خدمت گزاری به مردم دانست.

سید ولی الله موسوی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت به کارمندان دولت ،اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان را کارهای بزرگ و قابل اعتنایی دانست و گفت که در دو حوزه بهداشت و درمان و عمران و زیرسازی تحول بزرگی رخ داده است که اقدامات انجام شده در سطح استان نیز بینظیر است.

ساخت بیمارستان ها و مراکز بهداشتی در شهر بهبهان و شهرهای تشان و سردشت و همچنین جوی و جدول و آسفالت در روستاها در سطح قابل اعتنایی انجام شده است.

به گفته فرماندار شهرستان بهبهان دولت در روستاهای فاقد دهیاری ۲۲میلیارد تومان در ورزش ۳۱ میلیارد تومن،در بهداشت و درمان ۴۷ میلیارد تومن، در حوزه کشاورزی ۷ میلیارد تومن، در مدیریت و عمران شهری ۴۰ میلیارد تومان و در عمران روستایی ۹۰ میلیارد تومان هزینه کرده و پروژه عمرانی اجرا نموده است. همچنین برخی از مشکلات قدیمی و عمده همچون خیابان وحید و کشتارگاه از جمله مهم ترین مسائل مورد پیگیری می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار