مجتبی عبداللهی استاندار البرز، اولین روز از هفته دولت برای افتتاح پروژه‌های عمرانی در ساوجبلاغ حضور یافت.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۳۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز، اولین روز از هفته دولت در ساوجبلاغ، جهت افتتاح پروژه‌های عمرانی حضور یافت و با همراهی ائمه جمعه ساوجبلاغ و مهستان، فرماندار شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ و مسئولین محلی، با حضور در گلزار شهدا گمنام شهر مهستان، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

در ادامه، کلنگ‌زنی سالن چند منظوره در فاز ۴ شهر مهستان، افتتاح مدرسه شهید البرزی در شهر مهستان، بازدید از سالن ورزشی میهن در فاز ۷ شهر مهستان، کلنگ‌زنی احداث پل بر روی رودخانه‌ی خور و فشند در کوثر ۱ و ۲، بازدید از خودروهای خریداری شده‌ شهرداری هشتگرد، دیدار با خانواده شهیدان نصرالله منصوردهقان و علی عزت‌ور و افتتاح کارخانه تولید محصولات غذایی در گلسار توسط استاندار و فرماندار ساوجبلاغ انجام شد.

محمدرضا البرزی فرماندار ساوجبلاغ در توضیح افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته دولت در ساوجبلاغ، گفت: ۹۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۷۱ میلیارد تومان با حضور استاندار البرز و جمعی از مسئولین در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این ۹۱ پروژه برای ۵۴۰ نفر در شهرستان ساوجبلاغ ایجاد اشتغال می شود.
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه ارزش این طرح‌ها در بخش دولتی ۴۶۳ میلیارد تومان و در بخش خصوصی ۳۷۸ میلیارد تومان می‌باشد، اظهار داشت: با احتساب ۵ پروژه کلنگ زنی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان، مجموعاً در شهرستان ساوجبلاغ ۸۷۱ میلیارد تومان اعتبار در بخش عمرانی هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: کلنگ زنی سالن چند منظوره در فاز ۴ شهر مهستان، در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۸۳۰ متر مربع با اعتبار اولیه ۱۲۰ میلیارد ریال، احداث بلوار امام علی(ع) به مساحت ۵۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در فاز ۷ شهر مهستان، مدرسه شهید البرزی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و مساحت اعیانی یک‌هزار و ۷۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در فاز ۷ شهر مهستان و یک شرکت تولید محصولات غذایی با اعتباری بالغ بر ۲۴۱ میلیارد تومان از جمله طرح‌هایی بود که با حضور استاندار البرز به بهره‌برداری رسید و طرح‌های دیگر در روز‌های آتی افتتاح و تحویل مردم خوب شهرستان می شود.

محمدرضا البرزی فرماندار ساوجبلاغ گفت: بازدید از یک سالن مجهز ورزشی به مساحت ۸ هزار مترمربع عرصه و ۲ هزار مترمربع اعیان که توسط شرکت عمران در حال احداث می‌باشد، از دیگر برنامه‌های استاندار البرز در سفر به شهرستان ساوجبلاغ در آغازین روز هفته دولت بود.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز نیز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان ساوجبلاغ، گفت: برای ۳۷۴ پروژه هفته دولت در استان البرز، حدود ۱۱ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و برای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها