خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ادارات استان همدان به مناسبت هفته دولت و بسیج کارمندان

همدان- سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و هفته بسیج کارمندان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۹۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان طی بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و هفته بسیج کارمندان، فرا رسیدن این هفته را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر ساله از دوم تا هشتم شهریور ماه دلها برای عزیزان خدمتگزاری می سوزد که تا پای جان برای اعتلای پرچم این نظام و انقلاب ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

به همین مناسبت که به نام هفته دولت نام گذاری شده است،فرصتي است تا ياد شهيدان والامقام، رجائي و باهنر را گرامي  و با آرمان های گرانقدر آنان در پیشبرد انقلاب اسلامی  تجديد پيمان نمائيم، چرا كه زحمات و خدمات بی وقفه آنان برای نشان دادن حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی سندي بر مظلو ميت جمهوري اسلامي ايران و پاسخي دندان شكن در برابر ياوه گويي هاي دشمنان نظام و انقلاب است.

ضمن تبريك هفته دولت به ویژه روز بسیج قشر ادارات و کارمندان ، ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و شهداي عزيز كارمند کشور،خاصه ۴۷۰ کارمند شهید گرانقدر استان همدان را گرامي داشته و به ارواح پاك و مطهر شهيدان هميشه جاويد درود مي‌فرستيم.

اميد است در زیر سايه منويات مقام معظم رهبري مد ظله العالي در سال مهار تورم، رشد تولید، فرمایشات معظم له را سر لوحه ی سازمان برای خدمت هر چه بیشتر به ملت ولایت مدار کشورمان قرار داده تا شاهد شكوفايي ، پيشرفت و بالندگي ايران اسلامي در تمامي عرصه ها باشيم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار