خبرهای داغ:
ترکاشوند:

نگاه و نقشه دشمن تخریب و نابودی جایگاه زن در دنیا است

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان بااشاره به اهمیت جایگاه زن ومسئولیت آن درخانواده و اجتماع گفت:نگاه و نقشه دشمن تخریب و نابودی این جایگاه در دنیا برای برهم زدن سلامت روح و روان و شاکله خانواده‌ها است.
کد خبر: ۹۵۳۳۹۱۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر ترکاشوند در دومین گردهمایی مسئولین و رابطین واحد خواهران پایگاه‌های بسیج ادارات کل، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، به اهمیت جایگاه زن و مسئولیت آن درخانواده و اجتماع اشاره و اظهار کرد: نگاه و نقشه دشمن تخریب و نابودی این جایگاه در دنیا برای برهم زدن سلامت روح و روان و شاکله خانواده‌ها است.

وی افزود: در سالگرد اغتشاشات سال گذشته هستیم و در این فتنه دیدیم که چگونه با ابزار و شعار «زن» چه صدمات و هزینه‌هایی را برای براندازی نظام ولایی و از بین بردن اعتقادات مردم به ویژه جوانان به وجود آوردند.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان گفت: همین امر موجب شده تا بانوان انقلابی نسبت به انجام رسالت خود در امور مختلف جامعه و مقابله با نقشه‌های دشمن وظیفه سنگین‌تری داشته باشند.

وی با اشاره به وظیفه خطیر بانوان در همه عرصه‌ها تأکید کرد: بانوان کارمند انقلابی علاوه بر وظیفه همسرداری و تربیت فرزند، نقش بسیار مهمی در اجتماع و ادارات ایفا می‌کنند.

در ادامه این گردهماییی نیز خواهران بسیجی ادارات نسبت به توجه سازمان بسیج ادارات به بانوان کارمند و برنامه‌ریزی برای آنها تأکید کرده و پیشنهادات و نظرات خود را برای استفاده از ظرفیت بانوان کارمند در مسائل و مباحث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی ارائه کردند.

در پایان، قرار شد اولین برنامه جمعی «پیاده روی بانوان کارمند» در هفته دولت ۱۴۰۲ در شهر همدان برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات