خبرهای داغ:
اردوی جهادی در شهرستان فارسان؛

بازسازی و مرمت دیوار خانه مادر شهید باباحیدری

به همت بسیجیان جهادگر فارسانی دیوار خانه مادر شهید باباحیدری که در حال تخریب بود با اعتباری بالغ بر سیصد میلیون ریال مرمت و بازسازی شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۴۶۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت 10 نفر از بسیجیان گروه جهادی شهدای چوبین دیوار منزل مادر شهید باباحیدری که در حال تخریب بود مرمت و بازسازی شد.

برای اجرای این پروژه عمرانی که در مدت 5 روز توسط بسیجیان جهادگر اجرایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه فارسان انجام شد اعتباری بالغ بر سیصدمیلیون ریال هزینه شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فارسان در خصوص این برنامه عمرانی اظهار داشت: خانواده های شهدا ولی نعمت های ما هستند و برگردن تمامی ملت ایران حق دارند و این آرامش و امنیت امروز کشور را ما مدیون همین خانواده های شهدا هستیم لذا به احترام این شهید والامقام این برنامه در اولویت برنامه های معاونت سازندگی بود و به همت بسیجیان گروه جهادی شهدای چوبین تلاش شد تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت کار به سرانجام برسد.

وی در ادامه عنوان کرد: به لطف خدا امسال بیش از بیست میلیارد اعتبار جهت بهسازی و مرمت منازل محرومین و مساجد اختصاص داده شده است که بسیاری از این پروژه های عمرانی هم اکنون در حال اجرا هستند و حداکثر تلاش ما بر این است که بتوانیم تمامی این پروژه ها را تا قبل از آغاز و شدت گیری بارش های پاییزی و زمستانی به اتمام برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار