معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح با اشاره به اهمیت دفاع مقدس و جهاد تبیین پیرامون این موضوع، گفت: در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به کیفیت اجرای برنامه‌ها توجه شود و فقط کمیت مدنظر نباشد.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۱۱
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، نشست هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس استان امروز به ریاست معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح و با حضور حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک؛ معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۴۸ فتح، سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج تابعه و رده‌های سپاه فتح استان در سالن جلسات سپاه فتح برگزار شد.

سرهنگ «سعید برومندزاده» معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، افزود: لازم است نواحی مقاومت بسیج برنامه‌های مربوط به دفاع مقدس را در سامانه «سادم» ثبت کنند.

برومندزاده به همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره داشت و تصریح کرد: با توجه به اغتشاشات سال گذشته و اهمیت موضوع و بحث عفاف و حجاب، امسال همایش پیشکسوتان با محوریت زنان برگزار می‌شود که اقدامی ارزشمند است.

وی تأکید کرد: فرماندهان نواحی مقاومت بسیج از هم‌اکنون مقدمات لازم برای اجرای این همایش با محوریت بانوان را مدنظر داشته باشند، ضمن اینکه برای هماهنگی بیشتر، جلسات دیگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار