خبرهای داغ:
به همت بسیج مساجدومحلات سپاه ناحیه نطنز صورت گرفت

مراسم بزرگداشت روز جهانی مسجد و تجلیل از فعالین مساجد در شهرستان نطنز

آیین تجلیل از برترین ها و فعالین مساجد با حضور ائمه جماعت مساجد، هیئت امنا مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج در نمازخانه سپاه ناحیه نطنز به مناسبت سالروز جهانی مساجد برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۳۴۷۵۴
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، در این نشست سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز بیان داشت:ابتدا باید در اجرای برنامه‌ها در مساجد نیازسنجی صورت گیرد وسپس برنامه عملیاتی شود.

در این برنامه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین جواد محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نطنز  ضمن خیر مقدم گفت: دشمن شرایطی ایجاد کرده است که در جامعه امروزی پیش از قبل توجه و بصیرت نیاز می باشد و سعی دارد از طریق جنگ نرم از طریق رسانه و وسیله های ارتباط جمعی  به این ملت نفوذ کند و در صدد دو قطبی کردن جامعه و اعتمادزدایی مردم نسبت به دولت و نابود کردن خیمه انقلاب می باشد اما مقام معظم رهبری مد ظله العالی به عنوان دیدبان تیزبین انقلاب که در تمام صحنه ها حضور دارد تلاش ها و حیله های دشمنان را خنثی کرده است .

 وی افزود: لازم است در همه حال هوشیار بوده و دشمنان را شناخته و در صحنه حضور داشته باشیم لذا عمده ترین و محوری ترین برنامه های بسیج و پایگاه های مقاومت حضور جوانان در مساجد و ارتقا سطح بینش، آگاهی و همچنین بصیرت افزایی و کادرسازی برای انقلاب می باشد .

در ادامه سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز  تصریح کرد: مساجد همانطور که در دفاع مقدس نقش کلیدی در فرماندهی و پیشبرد جنگ داشتند و تمامی شهدا و رزمندگانی که در خط مقدم جبهه ها مشغول نبرد با دشمن بودند از لحاظ معنوی و بصیرتی آمادگی حضور در جبهه های حق علیه باطل و خط مشی خود را از مساجد می گرفتند .

 وی باعنوان اینکه مساجد باید نقش محوری و هدایت جامعه را ایفا کند، گفت: مساجد باید علاوه بر بصیرت افزایی جوانان و شناخت دشمن به مقابله با تهاجم فرهنگی بپردازد و روحانیون و ائمه جماعت مساجد به عنوان طلایه داران هدایت و راهبر دینی و اعتقادی مردم باید نقش محوری خود را جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان به نحو احسن ایفا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز در پایان با اشاره به تلاش های بی شمار دشمنان در گمراه کردن جوانان، گفت: بنای ما این نیست که از هر کجا دشمن زد، برگردیم بنا بر این است که اگر آنها به پارک رفتند ما هم برویم مگر پارک فقط برای بی‌دین است ؟ خیر باید همه قشرها، فرزندان ما و فرزندان شهدا نیز در پارک حضور داشته باشند و صحنه را خالی نکنند .

در پایان این برنامه از فعالین مساجد شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار