معاون نظارت و بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تاکیدکرد:

عربده‌های آمریکا و اسرائیل نشان از خستگی و نا‌امیدی دارد/امروز توان مذاکره و موشکی با هم پیش می رود

معاون بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گسترش اُمیدآفرینی را وظیفۀ ذاتی مسئولان برشمرد و گفت: امروز خوشبختانه توان مذاکره و موشکی باهم پیش می رود و عربده‌های آمریکا و اسرائیل نشان از خستگی و نا‌امیدی است.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۸۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

عربده‌های آمریکا و اسرائیل نشان از خستگی و نا‌امیدی است/امروز توان مذاکره و موشکی با هم پیش می رود

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، حجت الاسلام عباس رضوانی‌نسب در نشست شورای اداری خلیل آباد و آیین تکریم و معارفه امام جمعه این شهرستان که در سالن اجتماعی فرماندار برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع پاسداران اظهارکرد: ملت ایران الگوی ایستادگی در برابر مشکلات و فشارهای دشمنان و سختی‌ها را از عاشورا گرفته‌اند.

عربده‌های آمریکا و اسرائیل نشان دهنده خستگی و نا‌امیدی است

معاون نظارت و بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مسیر قیام امام حسین (ع) است، خاطرنشان کرد: هرکجا در برابر مشکلات ایستادگی کردیم دشمن خسته شد و عربده‌های آمریکا و اسرائیل نشان دهنده خستگی و نا‌امیدی آن‌ها است.

 وی با بیان اینکه سپاه نقطه اصلی جریان مبارزه با تروریسم در دنیا است، تصریح کرد: امروز برخی موشک هایی که ایران تولید شده در دنیابی‌نظیر است، این به معنای مبارزه، اقدام، عمل و درس هایی هستند که از عاشورا گرفته‌ایم.

امروز توان مذاکره و موشکی با هم پیش می رود

وی با بیان اینکه برخی دولتمردان در دوره‌هایی می‌گفتند که بر روی موشک‌های خود شعار ننویسید که بر روی مذاکره ما اثر می‌گذارد، خاطرنشان کرد: امروزه دولت سیزدهم نشان داد که هم می‌توان مذاکره کرد و هم می توان موشک فرستاد و این اقتدار و صلابت مرهون خون شهیدان کربلا است.

معاون نظارت و بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه مسئولان وظیفه دارند که‌ امید آفرینی و افتخارآفرینی را گسترش دهند، تصریح کرد: اگر هر مسئول و مدیری و افرادی که ادعای ورود به مسئولیت دارد تقوای الهی و تلاش شبانه روزی را محور خدمات خود قرار دهد مطمئناً موفق خواهد بود.

حجت الاسلام رضوانی‌نسب همچنین در ادامه اذعان کرد: برخی کسانی که با جریان نظام و انقلاب و ولایت مخالفت می‌کنند به هیچ نتیجه‌ای نخواهند رسید، طی سال‌های بعد از انقلاب برخی افرادی بودند که ضربه هایی می‌زدند به اهداف خود نرسیدند.

 وی با قدردانی از تلاش‌های بیش از سه دهه امام جمعه پیشین خلیل آباد، عنوان کرد: ۳۳ سال بیان خطبه بیان خطبه روز جمعه، مداومت بر این امر، پیگیری و مراجعات مردمی و… کار اسانی نیست.

عربده‌های آمریکا و اسرائیل نشان از خستگی و نا‌امیدی است/امروز توان مذاکره و موشکی با هم پیش می رود

وی با اشاره به اینکه امروز حجت الاسلام محمدعلی دستجردی به عنوان امام جمعه جدید خلیل اباد معرفی می‌شوند، قطعأ با کمک مسئولان زمینه جریان تبیین نظام و انقلاب را پیش خواهند برد و موفق هستند، تشریح کرد: طبق دستور ریاست شورای سیاست گذاری حداکثر هر ۱۰ سال  تغییر و جابجایی داریم و این جابجایی ائمه جمعه روندی طبیعی است.

خبرنگار/حسین نوری

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار