خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در جلسه تعاملی با بنیاد تعاون بسیج:
سرهنگ احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور گفت: علاوه بر دامداری، عرصه هایی نظیر صنایع دستی، گردشگری و گیاهان دارویی می تواند برای عشایر درآمدزایی ایجاد کند.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۳۶
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری کشور، در دومین روز از کارگاه توانمندسازی فرماندهان رده های عشایری کشور، جلسه تعاملی با بنیاد تعاون بسیج برگزار شد.

احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بنیاد تعاون بسیج از برنامه های اقتصادی حوزه عشایر گفت: جامعه عشایر قشری مولد و کم توقع و کم خرج است که در ابعاد اقتصادی، امنیتی و فرهنگی کارکردهای ارزشمندی برای جامعه دارد.

وی افزود: با توجه به نقش ویژه عشایر در تامین امنیت غذایی کشور به ویژه تامین گوشت قرمز، در اینجا به دنبال راهکارهای حفظ عشایر و رفع موانع و مشکلات اقتصادی عشایر هستیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه عشایری با اشاره به لزوم ایجاد منابع مختلف درآمدی در جامعه عشایر گفت: علاوه بر دامداری که شغل اصلی عشایر است، صنایع دستی، گردشگری و گیاهان دارویی ظرفیت هایی است که می توان از آنها استفاده کرد و در جامعه عشایری رونق اقتصادی ایجاد نمود .

وی در پایان ضمن سپاس مجدد از بنیاد تعاون بسیج ابراز امیدواری کرد با شناسایی ظرفیت های متقابل و تلاش فرماندهان رده های بسیج عشایری بتوان گام موثری در توسعه رونق اقتصادی جامعه عشایری برداشت.

ارسال نظرات