خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی مجد:

سپاه در تمام عرصه‌های کشور با سربلندی و افتخار حضور دارد

همدان-امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه سپاه در تمام عرصه های کشور با سربلندی و افتخار حضور دارد، گفت: مقام معظم رهبری نکات برجسته‌ای را در خصوص سپاه پاسداران، بیان فرمودند که نشان از جایگاه رفیع سپاه دارد.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۶۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه نماز جمعه این هفته تویسرکان که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به مناسبت‌های ماه صفر، مسجد را محور وحدت هر محله نامید و اظها کرد: همه می‌دانند مسجد سنگر، محل اجتماع مومنین و محل جریان سازی دینی است بنابراین ایجاد انسجام و وحدت توسط روحانی به عنوان پرچمدار و تلاش هیئت امنا با نوآوری، اخلاق، خوشرویی، حفظ امانت و مدیریت درست مسجد و پایگاه مقاومت بسیج به عنوان بازوی مردمی روحانی، هیئت امنا و هیئت مسجد را یاری دهد .

وی افزود: پتانسیل هیئت مسجد و پایگاه بسیج می‌تواند مسجد را به جا یگاه اصلی خود که محور بودن است، برساند و این کار با انسجام و خدمتگزاری بی‌منت، اخلاص و جذب حداکثری اهالی محل در تمام برنامه‌های ملی و مذهبی مسجد محقق خواهد شد.

امام جمعه تویسرکان پرهیز از سیاست کاری را یک اصل برای مسجد دانست و گفت: تمام ارکان مسجد دوری از سیاست کاری را باید سرلوحه کار خود در مسجد بدانند چون سیاست کاری به مسجد صدمه خواهد زد؛ در کنار عدم سیاست کاری، شفاف سازی در امور مالی نیز به اعتماد افراد به مسجد کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به دیدار شورای عالی سپاه با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری نکات برجسته‌ای را در خصوص سپاه پاسداران، این سربازان جان برکف انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها بیان فرمودند که نشان از جایگاه رفیع سپاه دارد.

حسینی مجد با بیان اینکه سپاه در تمام عرصه های کشور با سربلندی و افتخار حضور دارد، افزود: در باب تقدیر از سپاه مقام عظمای ولایت فرمودند بالندگی، بحران شکنی، عملکرد سپاه در ابعاد نظامی، مردمی، خدماتی و سازندگی فرمود اینها در سپاه منحصر به فرد است و افتخار آمیز؛ رهبری با تاکید بر  افتخار آمیز ومنحصر به فرد بودن فعالیت سپاه، مهر تائیدی بر رسالت جهادی سپاه در تمام ابعاد نظامی، اجتماعی و عرصه‌های دیگر زد که مشخص است سپاه در تمام عرصه‌ها مورد عنایت رهبر عزیزمان قرار گرفته است و خوشا به سعادت این نیروی بزرگ و این نهاد مقدس که مورد لطف و عنایت رهبری و مردم ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضرت آقا در این دیدار با اشاره به وحدت ملی و اهمیت به مردم و پرداختن به کارهای جهادی به دو نکته مهم و حیاتی اشاره فرمودند اول اینکه شکست دشمن یک جریان قطعی و پیروزی ملت ایران نیز قطعی است، گفت: امروز ما به وضوح افول آمریکا را مشاهده می‌کنیم و ابهت پوشالی آمریکا در جهان شکسته شده است.

خطیب جمعه تویسرکان افزود: همچنین رهبری فرمودند ما از آن شیب تند عبور کرده و به قله نزدیک هستیم، همیشه فرمایشات رهبری دقیق و کارشناسی شده است و اهل غلوّ نیست چون سنجیده سخن می‌گویند و ما بعد رسیدن به قله پیروزی میراث بزرگ امام  راحل را برای رسیدن به هدف اصلی جلو خواهیم برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار