کارخانه بیسکویت‌سازی در ایلام به چرخه تولید بازگشته؛ اما همچنان نیازمند حمایت مسئولان است
کد خبر: ۹۵۳۴۰۸۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

به گزارش ایلام بیدار، امروز برای پیشرفت کشور باید به فکر تولید بود، در واقع نگاه به داخل تنها راه گذر از موانع و مشکلات کشور است و می‌توان از بیگانگان بی‌نیاز شد و چشم به توافقات بی‌حاصل نداشت.

 

 

 

کشورها امروزه از توان درون خود به‌درستی حمایت می‌کنند تا از طریق بتوانند با دست‌یافتن به ثبات اقتصادی به‌نوعی امنیت را در درون کشور به وجود بیاورند و از طرفی هم مردم در رفاه قرار بگیرند و کشور هم در مسیر پیشرفت و تعالی قرار بگیرد.

 

 

 

توجه به تولید همواره امری مهم در کشور است که باید موردتوجه همه مردم و مسئولین قرار گیرد؛ در واقع تولید، گردانندهٔ اصلی چرخ اقتصاد کشور است که باید زمینه‌های حمایت از آن به‌درستی فراهم باشد تا کسانی که در این راه فعالیت می‌کنند بتوانند به اهداف مدنظر برسند و همچنین در زمینه اقتصاد کشور نقش‌آفرینی کنند.

 

 

 

باتوجه‌به وضعیت کشورمان، نقش کارخانه‌ها و صنایع در چرخه‌های اصلی تولید، بسیار مهم است و باید موردتوجه قرار گیرد؛ در واقع کارخانه‌ها اگر به‌درستی حمایت نشوند، نمی‌توانند کشور را از بیگانگان بی‌نیاز کنند؛ البته این در صورتی است که نیازهای آنها هم فراهم شود.

 

 

 

در گزارش «کمبود مواد اولیه کارخانه‌ای را به تعطیلی کشاند/ تولیدکنندگان چشم‌به‌راه حمایت مسئولانه» ایلام بیدار بود که موضوع تعطیلی کارخانه بیسکویت‌سازی در چرداول موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفت و باعث شد تا توجه‌ها به این کارخانه جلب شده و مسئولین را به واکنش وادار کند.

 

 

 

خوشبختانه با پیگیری‌های ایلام بیدار این کارخانه به چرخه تولید بازگشت و هم اکنون با اشتغال بیش از 60 نفر مشغول به کار است.

 

 واحدهای تولیدی نیازمند رسیدگی هستند

 

 

 

گل محمدی از کارگران شاغل در این کارخانه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: بنده از سال‌های گذشته با فعالیت در این کارخانه مشغول به کار هستم و از این راه درآمد خانواده تأمین می‌شود.

 

 

 

وی افزود: از مسئولین تقاضا داریم به کارخانه‌های تولیدی بیشتر رسیدگی کنند؛ زیرا به‌صورت مستقیم با معیشت افراد شاغل در آن ارتباط دارد.

 

 

 

گل محمدی خاطرنشان کرد: از پیگیری‌های صورت‌گرفته برای بازگشت این کارخانه به چرخه تولید کمال تشکر را داریم؛ زیرا در این شرایط معیشت خانواده‌های افراد شاغل در این کارخانه به خطر می‌افتاد. امروز برای پیشرفت کشور باید به فکر تولید بود، در واقع نگاه به داخل تنها راه گذر از موانع و مشکلات کشور است و می‌توان از بیگانگان بی‌نیاز شد و چشم به توافقات بی‌حاصل نداشت.

حدود 50 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار هستند

 

 

 

فرشاد شبابی مدیرعامل کارخانه بیسکویت‌سازی ساناز طلایی در گفتگو با ایلام بیدار گفت: ۲۰ نفر به‌صورت مستقیم و 3۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم در این کارخانه مشغول به کار هستند.

 

 

 

مدیر کارخانه ساناز طلایی خاطرنشان کرد: این کارخانه در حال حاضر به دولت بدهی ندارد و محصولات آن علاوه بر 25 استان در داخل کشور به کشورهای افغانستان، عراق و... ارسال می‌شود.

 

 

 

وی بیان داشت: این کارخانه سالانه 600 تن انواع بیسکویت را تولید و روانه بازار می‌کند که برای تولید نیازمند به حمایت مسئولان هستیم.

 

 

 

شبابی خاطرنشان کرد: کاستی مواد اولیه و جذب سرمایه در گردش از مهم‌ترین مشکلات این کارخانه است که باعث می‌شود همواره خطر تعطیلی را احساس کنیم.

وی تصریح کرد: از پایگاه خبری ایلام بیدار به‌خاطر پیگیری موضوع و توجه مسئولین به این کارخانه کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

تولید سالانه 600 تن انواع بیسکویت

 

رضا محمد رحیمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به فعالیت کارخانه تولید و اشتغال در کارخانه تولید بیسکویت شهرستان چرداول گفت: در این واحد تولیدی سالانه بیش از ۶۰۰ تن انواع بیسکویت تولید می‌شود .

 

محمد رحیمی با اشتغال‌زایی صورت‌گرفته در کنار تولید در این کارخانه، تأکید کرد: در این واحد تولیدی برای بیش از 50 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است .

وی از کیفیت بالا و استاندارد بود بیسکویت‌های تولیدی در این کارخانه خبر داد و افزود: محصول تولیدی علاوه بر توزیع در بازار استان به کشور عراق نیز صادر می‌شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار