خبرهای داغ:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین؛

خدمات رسانی درمانگاه تخصصی سطح ۲ جمعیت هلال احمر قزوین در عمود ۹۴۰ طریق الحسین

خوئینی گفت: ۶۰ نفر از پزشکان عمومی، متخصص، پرستار، اورژانس و داوطلبین جمعیت هلال احمر، در درمانگاه تخصصی سطح ۲ جمعیت هلال احمر قزوین در عمود ۹۴۰ طریق الحسین(ع) جهت ارائه خدمات به زوار الحسین(ع) مستقر می شوند.
کد خبر: ۹۵۳۳۹۹۳
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

 

قزوین_ حسین خوئینی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به فعالیت جمعیت هلال احمر استان قزوین در ایام اربعین بیان کرد: دو پویش مرهم زائر با محوریت جمع آوری داروهای سالم و پویش اعزام اکیپ تخصصی درمانی به کشور عراق از سوی جمعیت هلال احمر قزوین در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اعزام تیم تخصصی درمانی از سوی جمعیت هلال احمر قزوین به کشور عراق گفت: این تیم شامل ۶۰ نفر از پزشکان عمومی، متخصص، پرستار، اورژانس و نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر می باشند که در درمانگاه تخصصی سطح ۲ جمعیت هلال احمر در عمود ۹۴۰ طریق الحسین(ع) مستقر خواهند شد که هماهنگی ها و تجهیزات لازم آماده شده و ظرف یک روز آینده این تیم به کشور عراق اعزام خواهند شد.

خوئینی در ادامه با اشاره به پویش مرهم زائر اظهار کرد: این پویش در مرحله جمع آوری دارو در تمام مراکز منتخب هلال احمر در استان است که به همین منظور ده چادر جمعیت هلال احمر در سطح شهر قزوین مستقر هستند که روزانه داروهای سالم را از سوی همشهریان عزیز جمع آوری می کنند. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در همین راستا با شرکت های دارویی در سطح استان نیز رایزنی های صورت گرفته و این شرکت ها نیز داروهای را در راستای پویش مرهم زائر به جمعیت هلال احمر اهدا می کنند.

خوئینی در پایان گفت: خدمات عمده جمعیت هلال احمر کشور در ایام اربعین در کشور عراق به زائرین حسینی می باشد و عمده فعالیت آنها در عمودهای طریق، از سوی ده استان به زوار الحسین ارائه خواهد شد. 

 

 انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار