فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: خروجی طرح یاوران ولایت باید جوان مؤمن در تراز انقلاب اسلامی بوده و در ایجاد تمدن نوین اسلامی پیشگام باشد.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۲۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در اختتامیه طرح "یاوران ولایت" فرماندهان بسیج دانش‌آموزی واحد خواهران در اردوگاه تربیتی امیرکبیر شازند، حجاب را ستون عفت و پاکدامنی دانست و گفت: ترویج و حمایت از بی بندوباری و مقابله با حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین محورهای هجمه فرهنگی جبهه استکبار در مواجهه با نظام اسلامی ایران است.

وی افزود: اگر دشمن موفق به گرفتن حجاب از جامعه شود، چیزی از دین باقی نمی‌ماند چرا که به فرموده حضرت رسول صلوات الله علیه حیا تمام دین است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه چشم طمع دشمنان امروز به آینده سازان ایران اسلامی معطوف شده است، تصریح کرد: بسیج دانش آموزی به دنبال تربیت افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع است تا برای نوجوانان و جوانان دیگر نقش الگویی داشته باشند.

سردار کریمی با یادآوری اینکه تفکر بسیج ریشه در نهضت عاشورا و حماسه‌های دفاع مقدس دارد، گفت: شور و شعور حسینی دو بال واقعه عاشوراست که شور آن همین عزاداری‌ها، سیاه پوش کردن‌ها و پیاده روی اربعین است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی موفقیت را وابسته به پرورش نوجوانانی متعهد دانست و تصریح کرد: خروجی طرح یاوران ولایت باید جوان مؤمن در تراز انقلاب اسلامی بوده و در ایجاد تمدن نوین اسلامی پیشگام باشد.

وی با بیان اینکه  فرماندهان واحدهای دانش آموزی پرچمدار مدارس هستند، خاطرنشان کرد: فرماندهان واحدهای دانش آموزی باید با الگوگیری از شهدا در میدان جهاد تبیین همچون حضرت زینب سلام الله علیها فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار