دکتر قنادزاده به همراه جمعی از مدیران سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با حضور در استان سمنان ، از اقدامات جهادی سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان سمنان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۸۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران ومعماری، در این بازدید مهندس شهابی نیا مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان سمنان  ضمن عرض خیر مقدم توضیحاتی نسبت به عملکرد سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان و کانون های  استان ارائه نمود.

 در ادامه مهندس امامی جانشین فرماندهی درستاد تخصصی اقشار،  به نقش وجایگاه   سازمان بسیج مهندسین عمران و کانون های شهرستانی در حل معضلات موجود اشاره کرد.

همچنین سردار شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از حضوردکترقنادزاده به نقش تخصصی اقشار در جامعه و ایجاد همگرایی در قشر تحصیل کرده و جامعه مهندسین کشور مطالبی را ایراد کرد.

وی  نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان سمنان و با  اشاره به سند اعتلای بسیج بیان داشت: امسال سال اول اجرای سند اعتدال بسیج می باشد و ماموریت های اصلی ما عمران روستا و کمک به احیای بافت های فرسوده و حاشیه شهرها است که با احیای آن به ظرفیت تولید مسکن شهری اضافه می گردد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در خصوص استفاده از ظرفیت  کارگروه های تخصصی و هیئت های اندیشه ورز تاکید داشت. بعنوان مثال یکی از مشکلات حاد این استان آب است که در کارگروه تخصصی آب و محیط زیست بحث و مطالبه گری می گردد.

علاوه بر ظرفیت هفت کارگروه،  کارگروه جدیدی با عنوان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل باید شکل بگیرد.

دکتر قنادزاده در ادامه بیان داشت: موضوع دیگربرنامه سال این قشر برگزاری یادواره شهدا وراهیان نور و راهیان پیشرفت در استان ها  می باشد.

همچنین در هفته بسیج نمایشگاه تخصصی دایر خواهد شد تا استان ها  دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در خصوص موضوعات عمرانی و امور زیربنایی بصورت حجمی ، مقاله و گرافیکی را ارائه نمایند.

 همچنین  در انتهای سال رزمایش جهادگران فاطمی 3 با محوریت استان مازندران و همزمان در تمام استان ها برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد برای بالابردن کیفیت عملکرد کانون ها  در انتخاب مدیر کانون، تخصص و پشتکار نیرو مد نظر قرار گیرد و برای انتخاب مدیران کارگروه ها از ظرفیت مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان استفاده شود.

ارسال نظرات