جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان با حضور جمعی از مدیران و نخبگان استانی و با ریاست دکتر محسن قنادزاده برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۸۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری، دکتر قنادزاده با حضور در جلسه شورای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان در سخنانی  ضمن تقدیر از هیئت اندیشه ورز استان نکاتی را درخصوص بهره وری بهتر و استفاده از ظرفیت های موجود در این استان بیان کرد.

در ادامه دکتر پرسا مسئول  کارگروه معماری و شهرسازی استان سمنان در سخنانی به تشریح  به فضاهای تاریخی سمنان اشاره نمود  و با پخش یک کلیپ نسبت به نماهای جدید معماری داخلی و خارجی توضیحایت در حوزه چالش پیش روی معماری شهری ارائه کرد.

 در بخش دیگری از این جلسه مهندس رجبی مدیر کل راه وشهرسازی استان سمنان با بیان نقش بسیج در جامعه بیان داشت: بسیج مخصوصاً بسیج مهندسین می‌تواند در طرح مسکن ملی نقش بسزایی را در استان سمنان ایفا کند و با توجه به  تجربه‌ای که در مسکن مهر داریم می‌توان اقداماتی کرد  که مشکلات مسکن مهر تکرار نشود.

همچنین مهندس حکیمی  رئیس  نظام مهندسی ساختمان استان و رئیس  کارگروه نظام صنفی بسیج مهندسین با اشاره اصلاح قوانین سازمان نظام مهندسی بیان داشت: شرایطی مهیا شود تا  کارگروه‌های شهرستانی فعال و نتیجه آن منجر  به مطالبه‌گری از دستگاه های مرتبط باشد.

در بخش دیگری از این جلسه مهندس صبری مسئول کارگروه مدیریت بحران وپدافند غیرعامل بیان داشت: متاسفانه مسئولین  در  اولویت‌ کاری توجهی به  معماری ایرانی اسلامی ندارند.

همچنین مهندس صفایی مسئول کارگروه مسکن نیز در سخنان کوتاهی با توجه به معضل مسکن در کشور خاطر نشان کرد: ساخت مسکن باید توسط دولت سیاست گذاری گردد و از ظرفیت مردم در تولید مسکن استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار