دکتر قنادزاده به همراه جمعی از مدیران سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با حضور در استان استان کهکیلویه و بویر احمد، از اقدامات گروه های جهادی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۵۲
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران ومعماری، دکتر محسن قنادزاده در بازدید و سرکشی از پروژه های  طرح عمران روستا،روستای دلی  بهرام  بیگی استان کهکیلویه و بویر احمد شهرستان یاسوج که با حضور برخی از مسئولین اجرایی روستا و شهرستان ، اعضای هیات اندیشه ورز و مسئولین کارگروه های تخصصی  انجام پذیرفت از نزدیک با مشکلات و اقدامات عمرانی انجام شده آشنا شد.

در این سرکشی از سه خانواده محروم  وتحت پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره) دیدار بعمل آمده و وی در ساخت مسکن  این خانواده ها تو صیه هایی مبنی بر رفع عاجل مشکلات آنان  به مسئولین بخش  داشته  و کمک های نقدی نیز مساعدت گردید.

همچنین مهندس وحیدمهر مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران  و معماری استان کهکیلویه و بویراحمد در تشریح اقدامات انجام شده دراین استان خاطر نشان کرد: فعالیت محرومیت زدایی  از اول سال جاری در قالب پروژه های دیوارچینی و راه سازی جهت ایجاد تسهیل در رفت و آمد ساکنین روستا با همکاری دهیاری و کمک مردم روستا و برخی مسیولین شروع کرده  این برنامه ها تا رفع مشکلات روستا ادامه خواهد یافت.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار