جلسه هیات اندیشه ورز روسای کارگروه های تخصصص سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کهکیلویه و بویر احمد با حضور نخبگان و مسئولین سازمان ها و نهادهای اجرایی استان در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۵۱
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری، در این جلسه جهت ایجاد همکاری و هماهنگی بهتر درون  و برون سازمانی استان برای اجرای طرح های عمران روستا و بافت فرسوده  با حضور مسئولین  کارگروه های تخصصی نکات کاربردی مطرح و نسبت به اهمیت اجرای این طرح ها تاکید شد.

همچنین در این نشست صمیمی اعضای هیات اندیشه ورز و نخبگان قشری گزارشات  حوزه فعالیت جهادی خود را برای رفع محرومیت و خدمت رسانی به مردم بیان نموده و خواستار تعامل و همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی برای تسهیل در خدمت رسانی شدند .

در ادامه دکتر قناد زاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات انقلابی و جهادی حاضرین در جلسه، مباحث و پیشنهاد راه گشایی  پیرامون رفع برخی معضلات پیش روی فعالیت های جهادی  این نخبگان ایراد کرد.

وی  درنشست روسای کارگروه های تخصصی از مسئولین خواست درخصوص مشکلات زیربنایی آینده استان مطالعه دقیق و نسبت به آینده پژوهی آن اقدام نمایند.  

قنادزاده با مطرح کردن برنامه های سراسری این سازمان در قالب رزمایش ملی جهادگران فاطمی که در اسفندماه سال جاری با میزبانی استان مازندران برگزار می شود خواستار تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق با همکاری سازمانها و دستگاه های  اجرایی برای انجام  خدمات رسانی و محرومیت زدایی هرچه بهتر دراین ایام شدند.

وی در خصوص پیگیری و استفاده از ظرفیت های قانونی سازمان های دولتی در بخش روستایی و شهری تاکید نموده و این موضوع را از مسئولین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان، اعضای هیات اندیشه ورز و مدیران کارگروه های تخصصی مطالبه نمودند

ارسال نظرات
آخرین اخبار